Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Voor de Model 3: setje originele zomerbanden, nagenoeg nieuw. Komen van mijn 18" Aero-velgen (die vrij direct na levering voorzien zijn van winterbanden).
Handig als je banden versleten zijn of alvast gunstig een set wil inslaan voor de toekomst.

4x Michelin Pilot Sport 4 235/45 ZR18 98Y T0 Acoustic

Kosten bij autobandenmarkt.nl 224,50 per stuk.
Mijn prijs is 500,- voor de set van 4 stuks.

Foto volgt. Maar ze zijn zwart en rond :D
Heel verrassend, maar zo zien ze eruit:
 

Attachments

  • IMG_0586.jpg
    IMG_0586.jpg
    239.3 KB · Views: 60
Wie o wie kan mij helpen met een UMC? De mijne is letterlijke overleden. Kan hierdoor niet laden in mijn achtertuin of bijv op mijn werk waar geen palen zijn.

Hoor graag van iemand.
Er zit gewoon garantie op je UMC hoor! even bij de SeC langs (wel via de app een omruilafspraak inplannen) en..... die FiVari is naar verluid een prima alles-charger, los van het uiterlijk
 
Iemand nog een Tesla Wall connector voor Model 3 te koop?

Bijkomende vraag :) zijn alle Tesla Wall Connectors technisch herzelfde en dus allen geschikt voor 3 fasen?

Niet beschikbaar maar er is een versie van de Tesla Wall Charger en die is geschikt voor alle elektrische auto's met een type 2 aansluiting. Je kan hem met een dip switch ook op Tesla only zetten.
 
Te koop aangeboden:

Nieuwe 20" Tesla Slipstream velgen
Originele Michelin banden waarmee maximaal 100 km mee is gereden.

Tegen een schappelijke prijs op te halen in Maassluis. PM bij interesse
 

Attachments

  • Tesla Slipstream 1.jpg
    Tesla Slipstream 1.jpg
    585.3 KB · Views: 44
  • Tesla Slipstream 2.jpg
    Tesla Slipstream 2.jpg
    448.4 KB · Views: 44
  • Tesla Slipstream 3.jpg
    Tesla Slipstream 3.jpg
    609.8 KB · Views: 38
Te koop aangeboden vanwege Model 3 op komst:

Set winterbanden, Goodyear 245/45R19 Ultragrip 8. In februari 2018 aangeschaft voor Model S85. Per saldo half seizoen 2018 en heel seizoen 2019 mee gereden. Graag even DM bij interesse. Ophalen in Oud-Beijerland.

Profiel is nog 6mm op alle banden. Vervanging bij 4mm. Zou je nog twee seizoenen mee moeten kunnen rijden. Vraagprijs 330 euro ex btw.
 
Last edited: