Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb een referral set 21" Arachnid zilver incl. Michel Super Sport banden te koop. Liggen bij Tesla Tilburg, kunnen daar gemonteerd worden. Ik ben op zoek naar 19 inch velgen voor een Model S en 20 inch voor een Model X (beiden als winterset en bij voorkeur zonder banden, dus alleen de velgen). Referrel set is los te koop en ook evt. met inruil van een set die ik zoek.
 
interessepeiling: wat zou een set 19 inch sportvelgen & banden voor de model 3 AWD 'tweedehands' opleveren? Ik krijg mijn model 3 over een paar weken, geconfigureerd met de 19 inch velgen, maar wil misschien toch 20 inch aftermarket. Meerprijs bij Tesla tijdens configuratie is €1700, achteraf betaal je bij Tesla €3500. Nu zit ik al 20 pagina's terug te bladeren, maar kan geen vergelijkwaardige aanbod vinden (zoekfunctie doet niet lekker wat ik zou willen). Alvast dank!

Hi, ben je nog voornemens om je 19" te verkopen? Ik heb mogelijk wel interesse!
 
Wegens verkoop Model X
(Bij interesse, doe maar een bod)

CHAdeMO Adepter
Wintermatten (voor 5 zitter)

27996372-8887-4B07-8FB3-12277CB03078.jpeg D7649137-2B5C-4D84-912D-A4932E3F4921.png 8AE9C6F3-8724-409E-B357-18C336128FF7.jpeg 2A451B46-4E44-48B5-B248-04FB29D1CE81.jpeg
 
even uit nieuwsgierigheid, waarom verkoop je deze? best wel een hassle om dit uit de US te krijgen, je verkoopt m ongebruikt, is hij niet naar wens? Anderzijds?

Ik denk dat die een combideal had met de hub, dat scheelt behoorlijk in de prijs zo'n 30 Dollar werd mij geoffreeerd, en wil hij lekker winst maken op die pad van 99 dollar. Als je die pad los koopt krijg je overigens een jedaspacer gratis van 15 Dollar
 
Is er iemand geinteresseerd in een voertuig VolgSysteem Vodafone Protect and Connect? (Zie: Vodafone Automotive Protect & Connect voertuigvolgsysteem)

Hij kan ingebouwd worden in een Model S of natuurlijk in (vrijwel?) elke normale auto. Het heeft de functies:
startonderbreker met drivercard. Dus de startonderbreker wordt vanzelf actief als de drivercard meer dan een paar meter verwijderd wordt, en wordt vanzelf inactief als je met de kaart de auto instapt.
Daarnaast is het een volledig alarmsysteem waarop je een sirene aan kunt sluiten en dat hellingshoekdetectie, enz. heeft.
Het heeft ook een volgfunctie met jammingdetectie, maar daar moet je een abbo voor afsluiten bij Clifford a € 247,— /jaar.

Ik heb hem 14 maanden gebruikt in mijn Model S, maar de nieuwe eigenaar kon hem niet gebruiken in Polen. In- en uitgebouwd door gecertificeerd inbouwstation. Nieuwprijs was € 800,— incl. De inbouw. Dat zul je nu apart moeten betalen. Het was ongeveer 2 uur werk.

Voor € 150,— mag hij weg.
 
Ik heb een referral set 21" Arachnid zilver incl. Michel Super Sport banden te koop. Liggen bij Tesla Tilburg, kunnen daar gemonteerd worden. Ik ben op zoek naar 19 inch velgen voor een Model S en 20 inch voor een Model X (beiden als winterset en bij voorkeur zonder banden, dus alleen de velgen). Referrel set is los te koop en ook evt. met inruil van een set die ik zoek.
Set is inmiddels ingeruild. De Nokians WR A4 / WR SUV zitten er inmiddels onder.
 
  • Like
Reactions: Wilhelm