Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Exact @HWS, Ik heb de Model S/X UMC 2e hands gekocht om onderweg ook 11kW te kunnen laden aan de rode stekker, maar mis wel de blauwe campingstekker bij die lader. Dus moet op vakantie de hele MODEL ☰ UMC meenemen alleen vanwege het feit dat ik daar de blauwe uiteraard wel van heb. Snappie @ERvee ?

Helder.
Denk niet dat ik die behoefte snel heb. Alhoewel ik er in de zomer wel mee ga kamperen en dan is 3 fase kunnen laden op n camping soms niet verkeerd natuurlijk.
 
Kun je met de UMC van de S?X icm optionele blauwe adapter zelfs 1 fase 32A met die UMC laden. Ik had zo'n moeilijk verkrijgbare adapter maar heb deze in één vd auto's laten liggen waar ik afscheid van genomen heb.

Of het met 32A kan lijkt mij niet maar dat is exact waarom ik de blauwe adapter graag wil hebben. Ik heb nu een S/X UMC. Ik heb nu een Schuko naar CEE kabeltje maar heb liever een blauwe CEE adapter. Minder overgangen des te beter.

De "kleine" blauwe CEE stekker zijn voor 16A en de grote voor 32A. Zo ver ik weet bestaat er enkel een kleine adapter.
 
Of het met 32A kan lijkt mij niet maar dat is exact waarom ik de blauwe adapter graag wil hebben. Ik heb nu een S/X UMC. Ik heb nu een Schuko naar CEE kabeltje maar heb liever een blauwe CEE adapter. Minder overgangen des te beter.

De "kleine" blauwe CEE stekker zijn voor 16A en de grote voor 32A. Zo ver ik weet bestaat er enkel een kleine adapter.
Nee, voor de S/X UMC is het een blauwe 32A adapter
 
En als ik het me goed herinner (er zijn er hier die het beter weten) Kun je met de UMC van de S?X icm optionele blauwe adapter zelfs 1 fase 32A met die UMC laden. Ik had zo'n moeilijk verkrijgbare adapter maar heb deze in één vd auto's laten liggen waar ik afscheid van genomen heb.

Je kan met de TeslaUMC die met de S en X meegeleverd worden inderdaad laden met 1*32A , met de (grote) blauwe optionele adapter. (Als deze nog leverbaar is)
Screenshot_2019-11-25-21-46-11-291_com.google.android.apps.docs.jpg


Bij de UMC van de Model3 is het de kleine blauwe campingstekker, 1*16A , die standaard wordt meegeleverd.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: HWS
Het heeft bijna 1,5 jaar geduurd maar ik heb de 22” referral wielen ontvangen. Als iemand interesse heeft en een goed bod doet verkoop ik ze graag, anders worden het mijn zomerwielen.

Het is de Complete set 22" Tesla Turbine velgen in zilver

2 x 22X9.0 Turbine wheels
2 x 22X10.0 Turbine wheels
2 x 265/35R22- Goodyear Eagle F1
2 x 285/35R22- Goodyear Eagle F1
4 x tire pressure sensors
4 x Tesla logo wheel caps
de banden zijn uitgebalanceerd
De voorwielen zijn uitgerust met 22" GoodYear Eagle F1 Asymmetric 3 zomerbanden 265/35R22 met een draagvermogen van 850 kilogram per band. Op de achterwielen zitten 22" GoodYear Eagle F1 Asymmetric 3 zomerbanden 285/35R22 met een draagvermogen van 950 kilogram per band.

Voor beide banden geldt een maximale snelheid van 270 km/uur.

nieuwprijs 5300 euro.

View attachment 470523

Heb ze nog steeds te koop voor de geïnteresseerden.
 
Te Koop


1 set originele velgen Model S 2017 19” Cyclone Grijs metallic ( inc TMPS )
( er liggen nog zomerbanden op maar deze zijn versleten )
VP 1000 Euro.

1 set T-Sportline 19” inch Model S 2017 TST Flow Forged Grijs metallic met TPMS én winterbanden. (de banden zijn twee winters gebruikt en zitten nu nog op +- 50%)
VP 1250 euro.

ik heb ook nog een een set passende nieuwe en ongebruikte sneeuwkettingen erbij als je dat wenst.

Op beide sets zitten er enkele zeer kleine beschadigingen of krasjes (niet zichtbaar zonder er met je neus op te staan).
View attachment 481099 View attachment 481100

de Cyclones zijn verkocht.
de T-Sportlines zijn nog te koop. Er liggen Pirelli Soto Zero 2 banden op met nog 5 mm rubber. je krijgt er ook een paar nieuwe sneeuwkettingen bij.
 
Als je ze nog weg doet, kun je een pb sturen naar mij.

te koop aangeboden,

Michelin Pilot Sport 4 235/45 R18 98 Y XL, komen onder de Model 3 vandaan, 379km mee gereden, toen naar winterbanden geswitcht. puntgaaf nog, geen enkele beschadiging.
Zomervelgen zijn een slag groter, vandaar overbodig geworden.
Liggen binnen opgeslagen, kan desgewenst met factuur. Doe een leuk bod en de set is van jou.
 
Ik heb helaas mijn Tesla Model 3 moeten verkopen vanwege een verplichte leaseauto bij mijn nieuwe baan. Gelukkig wordt dat weer een Model 3 :)

Ik heb nu wel een set niet gebruikte winterbanden over. Het zijn Nokian WR A4 235/45 R18 98V XL
Voorbeeld: Band Nokian 235/45 R18 98V XL, 3PMSF | WR A4 | BandenLeader.nl

Komen goed uit de tests. BTW factuur mogelijk. In de winkels tussen de 160 en 170 euro per band wat ik nu zie op internet. Doe een goed bod en ze zijn van jou.
 
Iemand interesse in een model S 75D van 12-2018? Kleur zwart en 22.000 km. Is een btw-auto met nodige opties en extra’s. Heeft een zwarte 19” winter- en zwarte (turbine) 21” zomerset.
Ivm andere baan ga ik de auto (helaas) verkopen. stuur berichtje als je interesse hebt dan krijg je uiteraard meer gegevens en foto’s. Thx!