Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
heeft iemand een dakkoffer incl dakdragers te leen - tegen vergoeding - in de periode tussen 24 December en 31 December?

gaan met 7 personen met de S naar Engeland..

Heb een glassroof, dus geen bevestigingspunten!

Alvast heel erg bedankt!


Heeft u geen 4 punten waar de drager gemonteerd dienen te worden? Het zijn rechthoekige “afdekkingen” die je met je vingers naar beneden kunt duwen.
 
Originele vloermatten tesla model 3
Deze originele vloermatten komen uit de nieuwe tesla model 3.

Aangezien ik reeds een ander type van vloermatten heb gekocht nl. all weathers, verkoop ik de originele die bij de auto komen.
Splinternieuw aangezien ik ze bij afhaling 23 december 2019 direct zal wisselen.

Dus zoek je nog een leuk kerstcadeautje?

Beschikbaar dus vanaf 23 december 2019
Pm aub
 
Sneeuwkettingen voor Model X te koop
Vraagprijs €65,00
Goede staat. Compleet in kunststof koffer. Voor maten zie foto
 

Attachments

  • 2ACCEBFB-08FB-4AE1-A7E0-7B2CE8F35BC4.jpeg
    2ACCEBFB-08FB-4AE1-A7E0-7B2CE8F35BC4.jpeg
    439 KB · Views: 63
  • 53C3C9BD-5A7D-4199-930A-4FB190E9E3C4.jpeg
    53C3C9BD-5A7D-4199-930A-4FB190E9E3C4.jpeg
    320 KB · Views: 34
Iemand belangstelling voor de 4 originele zomerbanden van mijn Model 3, de R18 Pilot Sports? Auto eind augustus gekregen, net met iets minder dan 10k op de teller vervangen door all seasons. Heb er nog geen plaatje van gemaakt of diepte gemeten, maar ze hebben een rustige jeugd gehad :)
Kan met BTW factuur. Omgeving Leiden.
 
Heeft u geen 4 punten waar de drager gemonteerd dienen te worden? Het zijn rechthoekige “afdekkingen” die je met je vingers naar beneden kunt duwen.
Dat is helaas alleen bij een sunroof, geen glassroof.

Ben er overigens ook nog achter gekomen dat de glassroof t/m Feb 2019 niet zonder meer dakdragers kan hebben - er is een aanpassing nodig aan het dak om dat te kunnen toepassen.

Dus voorlopig kan ik nog even helemaal niks - we zullen komende kerst een paar uur krap moeten zitten :)
 
Te Koop


1 set originele velgen Model S 2017 19” Cyclone Grijs metallic ( inc TMPS )
( er liggen nog zomerbanden op maar deze zijn versleten )
VP 1000 Euro.

1 set T-Sportline 19” inch Model S 2017 TST Flow Forged Grijs metallic met TPMS én winterbanden. (de banden zijn twee winters gebruikt en zitten nu nog op +- 50%)
VP 1250 euro.

ik heb ook nog een een set passende nieuwe en ongebruikte sneeuwkettingen erbij als je dat wenst.

Op beide sets zitten er enkele zeer kleine beschadigingen of krasjes (niet zichtbaar zonder er met je neus op te staan).
View attachment 481099 View attachment 481100

alles inmiddels verkocht.
Wel straf hoe sommige hier proberen af te pingelen tot belachelijk lage prijzen toe :)
 
Worden niet meer standaard meegeleverd dus vraag mij af of je die makkelijk hier gaat vinden. Overigens gewoon bij Tesla te koop voor 15 euro.
Beetje rare omschrijving alleen:
Enhance the cockpit ergonomics of your Model S or Model X with the Quick Connection Phone Dock. No longer having to fiddle with loose charging cables, you will be able to blind holster your smartphone quickly and securely.

Includes:

  • 1 x universal docking base
  • 2 x wide and narrow guides for your device
  • 1 x your choice of iPhone Lightning® cable, Micro-USB cable, or USB-C cable.
Note: For use with Integrated Center Console, the phone dock is not a service-installed accessory. Only compatible up to iPhone 6 Plus at this time.

Not compatible with 1st generation drop-in Premium Center Console.