Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
gezocht
* wintermatten voor een Model X. (liefst te huur/ te leen, midden feb., regio Almere)
* hoedenplank voor classic Model S (als inruil heb ik een licht beschadigde)
* frunk koffer (voor de “magnetron”) classic Model S.
* zwarte alloygators (ook los, 21 inch)

aangeboden
* speakers uit de A-stijl (links en rechts) classic Model S.

Ik heb de wintermattenset hier gekocht www.mattenloods.nl

41DD7D5F-088F-4341-9C5A-6A382744D97B.jpeg D2B2B8A3-2D42-4DAC-9D73-540E32CE701B.jpeg 537166A2-9CA2-433F-98B5-94E859C1E27E.jpeg
 
Straks voor de zomer wil ik op de M3 LR andere velgen en banden gaan zetten. Heb de winterbanden nu op de aero velgen.
Heeft er daarom iemand interesse in 4 z.g.a.n. (500 km mee gereden) Michelin Pilot Sport 4 235/45 ZR18 Acoustic banden?
De goedkoopste die ik online nieuw kan vinden zijn 200 euro per stuk. Dus i.p.v. 800 euro voor 4 banden bied ik ze voor 450 euro aan.
 
even meekijken op de app van de tegenpartiij

Dat is sterk af te raden. Oftewel: Accepteer nooit op deze manier een betaling. De betalende partij kan gebruik maken van een vervalste bank-app, die niet van echt te onderscheiden is. Er wordt dan zogenaamd een overschrijving naar de ontvanger gedaan, die uiteraard nooit aankomt, maar wel als afgeschreven in die bank app wordt getoond.
 
Straks voor de zomer wil ik op de M3 LR andere velgen en banden gaan zetten. Heb de winterbanden nu op de aero velgen.
Heeft er daarom iemand interesse in 4 z.g.a.n. (500 km mee gereden) Michelin Pilot Sport 4 235/45 ZR18 Acoustic banden?
De goedkoopste die ik online nieuw kan vinden zijn 200 euro per stuk. Dus i.p.v. 800 euro voor 4 banden bied ik ze voor 450 euro aan.
Michelin Pilot Sport 4 235/45 ZR18 zijn voor 165 euro/stuk nieuw te koop bij autobandenmarkt.nl en dan nog 60 euro voor het monteren.
Jouw banden zijn niet nieuw dus ik denk dat 450 euro best veel is. Ik heb net eenzelfde set gekocht voor een stuk minder...
 
Michelin Pilot Sport 4 235/45 ZR18 zijn voor 165 euro/stuk nieuw te koop bij autobandenmarkt.nl en dan nog 60 euro voor het monteren.
Jouw banden zijn niet nieuw dus ik denk dat 450 euro best veel is. Ik heb net eenzelfde set gekocht voor een stuk minder...
Je moet wel appels met appels vergelijken. Tesla gebruikt de acoustic banden, die staan op autobandenmarkt.nl voor 197,90
 
Iemand uit een obscuur hybride verleden toevallig nog een wat langere Type-1 kabel over?

Is voor de Fiat 500e van mijn dochter. Zij werkt tegenwoordig in Hilversum en moet laden om weer thuis te kunnen komen. Om haar kansen daarop te vergroten zoek ik een kabel langer dan de huidige 4m.
 
Ik beëindig (met pijn in het hart) het lidmaatschap van de 'Classic Club'. Er kwam een aanbod van een nieuwe Model S voorbij, dat ik niet voorbij KON laten gaan.
Dus mijn oude, trouwe, perfect onderhouden S 85 staat te koop: Tesla Model S 85kwh

Kon met hoofdletters nog wel. Kun je met ons delen wat er bijzonder was aan dat aanbod?
De overige leden van de classic club houden moedig stand:oops:
 
  • Funny
Reactions: Zuid5.nl
Iemand uit een obscuur hybride verleden toevallig nog een wat langere Type-1 kabel over?

Is voor de Fiat 500e van mijn dochter. Zij werkt tegenwoordig in Hilversum en moet laden om weer thuis te kunnen komen. Om haar kansen daarop te vergroten zoek ik een kabel langer dan de huidige 4m.
De kabel die mij zeer genereus werd aangeboden is helaas niet of nauwelijks langen dan die ik al had.

Mocht er hier dus nog iemand zijn die er van af wil dan graag, anders ga ik er één bestellen.
 
Kon met hoofdletters nog wel. Kun je met ons delen wat er bijzonder was aan dat aanbod?
De overige leden van de classic club houden moedig stand:oops:

Model S Standard Edition (Raven) met premium lak, premium wielen, premium interieur en gratis supercharging voor 80k incl btw. Een enorme stap voorwaarts, compleet andere auto, voor het gedrag in de bochten + dynamische vering is spectaculair.
 
Michelin Pilot Sport 4 235/45 ZR18 zijn voor 165 euro/stuk nieuw te koop bij autobandenmarkt.nl en dan nog 60 euro voor het monteren.
Jouw banden zijn niet nieuw dus ik denk dat 450 euro best veel is. Ik heb net eenzelfde set gekocht voor een stuk minder...

Ik wilde ook meteen winterbanden en ben na de aflevering vanuit Tilburg meteen naar Profile tyrecenter bij mij om de hoek gereden en kreeg toen 500 euro cash voor de 4 banden die onder de M3 zaten.