Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Dat is sterk af te raden. Oftewel: Accepteer nooit op deze manier een betaling. De betalende partij kan gebruik maken van een vervalste bank-app, die niet van echt te onderscheiden is. Er wordt dan zogenaamd een overschrijving naar de ontvanger gedaan, die uiteraard nooit aankomt, maar wel als afgeschreven in die bank app wordt getoond.
Inderdaad nooit doen. Heb hier in een andere setting (vervalste bankafschrift) ervaring mee. Een tikkie sturen dan weet je zeker dat je het geld ontvangt
 
ivm aanschaf nieuwe model S. Thule dakdragers voor model S met Pano dak (2015-2019). Eenmaal gebruikt en dus als nieuw. 150 euro
 

Attachments

  • 5B3A3A98-E81B-4E81-A31D-5E517575F938_1_105_c.jpeg
    5B3A3A98-E81B-4E81-A31D-5E517575F938_1_105_c.jpeg
    241.2 KB · Views: 103
In verband met aanschaf Model 3 Performance en na enig dubben welke ik wil houden, verkoop ik binnenkort mijn Model S 100D van 09/2018, midnight silver, 19", tan premium interieur, FSD. In uitstekende staat, 33k kms, keurig bereden. Levering met BTW-factuur.

Bijgaande foto's zijn niet van mijn Model S, toegevoegd als impressie. Stuur me een PM voor meer info en foto's en maak vrijblijvend een afspraak voor bezichtiging en proefrit.
 

Attachments

  • images-2.jpg
    images-2.jpg
    9.1 KB · Views: 63
  • images-3.jpg
    images-3.jpg
    10.9 KB · Views: 59
Inderdaad nooit doen. Heb hier in een andere setting (vervalste bankafschrift) ervaring mee. Een tikkie sturen dan weet je zeker dat je het geld ontvangt

Tegenwoordig binnen Nl banken is het directpay, Je ziet dus gelijk het bijgeschreven bedrag (ook in avond weekend en ook tussen verschillende banken) dus er kan niet heel veel mis gaan, Maar zolang het niet op je rekening staat oppassen dus
 
Hallo allemaal,

Het lijkt me netjes om met eerst even kort voor te stellen. Ik behoor tot de groep die net op de valreep in 2019 snel een Model 3 heeft besteld. Een Pearl White LR-AWD uitvoering zonder speciale opties. Op 4 december besteld en op 20 december opgehaald. Het hele traject was een groot avontuur maar na de eerste bocht is alles vergeven.

Achteraf heb ik spijt dat ik geen Performance uitvoering heb besteld. Om het toch een beetje te compenseren ben ik opzoek naar een set originele 20-inch Performance velgen op zomerbanden (bij voorkeur ook origineel). Nieuw vind ik ze te duur.

Wie heeft een set originele 20-inch Performance banden voor me liggen voor een redelijke prijs?

Als richtprijs dacht ik persoonlijk aan ca. 2500,- euro.
 
Hallo allemaal,

Het lijkt me netjes om met eerst even kort voor te stellen. Ik behoor tot de groep die net op de valreep in 2019 snel een Model 3 heeft besteld. Een Pearl White LR-AWD uitvoering zonder speciale opties. Op 4 december besteld en op 20 december opgehaald. Het hele traject was een groot avontuur maar na de eerste bocht is alles vergeven.

Achteraf heb ik spijt dat ik geen Performance uitvoering heb besteld. Om het toch een beetje te compenseren ben ik opzoek naar een set originele 20-inch Performance velgen op zomerbanden (bij voorkeur ook origineel). Nieuw vind ik ze te duur.

Wie heeft een set originele 20-inch Performance banden voor me liggen voor een redelijke prijs?

Als richtprijs dacht ik persoonlijk aan ca. 2500,- euro.

Wellicht is #2338 nog beschikbaar? (aantal berichten omhoog scrollen) :)