Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Gezocht: model S 19” velgen voor een schappelijke prijs. Ben wel benieuwd naar de aero uitvoering als iemand die nog ergens heeft liggen.

voorbeeld plaatje van internet:
5FC950CB-0786-4148-92EC-EEEC0F090377.jpeg
 
Te koop voor Model S, 4x gebruikte zomerbanden. Tegen elk aannemelijk bod op te halen in Breda. Kan nog prima 1 of 2 zomers mee gereden worden. Stuur me een PM bij interesse.

4 x Michelin Pilot Sport 3 zomerbanden met maat 245/45/R19
2 banden met profiel: 4,5mm
2 banden met profiel: 5,1mm
 
Gezocht: model S 19” velgen voor een schappelijke prijs. Ben wel benieuwd naar de aero uitvoering als iemand die nog ergens heeft liggen.

voorbeeld plaatje van internet:
View attachment 511020

Ik heb nog een setje originele standaard Tesla Model S 19” velgen liggen inclusief tpms sensoren, naafkapjes en michelin banden. Achterbanden hebben nog ruim profiel (5mm), voorbanden dienen vervangen te worden. Velgen hebben wel wat parkeerschade maar voor de rest helemaal in orde. Setprijs €500,-
 
Over niet maar je mag m wel ff lenen.
Hi HWS, Een maandje geleden bood jij aan om jouw momentsleutel te mogen lenen. Zoals eerder gezegd een heel aardig aanbod.
Vandaag heb ik besloten om deze toch (een beetje op de gok) zelf te kopen, omdat ik de banden wil wisselen in de garage van mijn tweede huis in het Oosten van het land. Als ik daar ben, blijf ik daar vaak wel een week. En om jouw momentsleutel voor een week te lenen vond ik niet erg netjes. Daarom mijn besluit om maar zelf te kopen. Ik wil je iig bedanken voor het aardige aanbod.
 
Hi HWS, Een maandje geleden bood jij aan om jouw momentsleutel te mogen lenen. Zoals eerder gezegd een heel aardig aanbod.
Vandaag heb ik besloten om deze toch (een beetje op de gok) zelf te kopen, omdat ik de banden wil wisselen in de garage van mijn tweede huis in het Oosten van het land. Als ik daar ben, blijf ik daar vaak wel een week. En om jouw momentsleutel voor een week te lenen vond ik niet erg netjes. Daarom mijn besluit om maar zelf te kopen. Ik wil je iig bedanken voor het aardige aanbod.
Prima, maar ik gebruik m maar 2x per jaar normaal gesproken. Een week was ook geen probleem geweest.
 
Bij de aflevering van mijn model3 LR in maart 2019 zat een plastic zakje met 2 laadkabels die je vervolgens in de middenconsole kan bevestigen om je mobiel op te laden. 1 voor Iphone en 1 voor oa Samsung etc. Ik gebruik die laatste niet en zou eigenlijk willen ruilen voor een Iphone kabel. Iemand die daar interesse in heeft? En eigenlijk ben ik ook benieuwd of die kabels ergens kunt na bestellen.
 
Bij de aflevering van mijn model3 LR in maart 2019 zat een plastic zakje met 2 laadkabels die je vervolgens in de middenconsole kan bevestigen om je mobiel op te laden. 1 voor Iphone en 1 voor oa Samsung etc. Ik gebruik die laatste niet en zou eigenlijk willen ruilen voor een Iphone kabel. Iemand die daar interesse in heeft? En eigenlijk ben ik ook benieuwd of die kabels ergens kunt na bestellen.

In de Tesla shop Tesla | Vehicle Accessories Model 3
Of bij diverse online sites