Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
  • Like
Reactions: Herbie65
Hallo, hopelijk in het juiste forumdeel, ik ben hier vrij nieuw.

Ik ben op zoek naar een nette gebruikte Tesla model S, bouwjaar preferabel rond 2016, nextgen seats liefst in wit of creme, zonnedak, facelift editie. Type: 75D of hoger. P of Ludicrous is voor mij nul meerwaarde. De "D" is hiervoor wat mij betreft voldoende, en naar ik begrepen heb kan de "D" ook wat zuiniger rijden dan een 2wd.
ik ben partikulier, dus ik heb weinig met BTW.

Heeft er iemand tips, weet iemand een nette, of een redelijke autofirma die je niet knipt en scheert?

Alvast dank :)
 
Hallo, hopelijk in het juiste forumdeel, ik ben hier vrij nieuw.

Ik ben op zoek naar een nette gebruikte Tesla model S, bouwjaar preferabel rond 2016, nextgen seats liefst in wit of creme, zonnedak, facelift editie. Type: 75D of hoger. P of Ludicrous is voor mij nul meerwaarde. De "D" is hiervoor wat mij betreft voldoende, en naar ik begrepen heb kan de "D" ook wat zuiniger rijden dan een 2wd.
ik ben partikulier, dus ik heb weinig met BTW.

Heeft er iemand tips, weet iemand een nette, of een redelijke autofirma die je niet knipt en scheert?

Alvast dank :)

Ik heb mijn zwarte Model S 85D uit 2015 (incl autopilot, winterpakket, panoramadak, premium audi en next gen seats voor en achterbank) als particulier bij RVM automotive in Schijndel gekocht. Zeer goede ervaringen mee en bij mijn volgende auto ga ik daar absoluut naar terug. Een aanrader dus. Mijn advies is; bel Ruud de eigenaar van RVM en bespreek je wensen / zoektocht. Succes en alvast veel plezier met je Tesla! Home - RVM Automotive
 
Hallo, hopelijk in het juiste forumdeel, ik ben hier vrij nieuw.

Ik ben op zoek naar een nette gebruikte Tesla model S, bouwjaar preferabel rond 2016, nextgen seats liefst in wit of creme, zonnedak, facelift editie. Type: 75D of hoger. P of Ludicrous is voor mij nul meerwaarde. De "D" is hiervoor wat mij betreft voldoende, en naar ik begrepen heb kan de "D" ook wat zuiniger rijden dan een 2wd.
ik ben partikulier, dus ik heb weinig met BTW.

Heeft er iemand tips, weet iemand een nette, of een redelijke autofirma die je niet knipt en scheert?

Alvast dank :)
het grootste aanbod heb je bij leasebijtellingvriendelijk.nl
 
WINTERSET 19" voor Model S.
  • Complete set banden met velgen.
  • Banden zijn afgelopen december nieuw er op gelegd.
  • Merk: VREDESTEIN WIN PRO 102W
  • Maat: 245/45 R19.
  • Inclusief TPMS.
  • Velgen hebben gebruiksschade (foto's beschikbaar).
In all eerlijkheid vind ik de auto met deze velgen mooier dan met de originele (zomer-)velgen (zie profile pic).

Afhalen Deventer/Hengelo (Gld). Prijs EUR 750 (incl BTW). Met factuur mogelijk.

Interesse? Graag een PM.
 
Bas en Herbie, dank voor de reply. RvM heb ik gekeken, maar ik moet zeggen dat mijn nekharen altijd haaks overeind gaan staan als firma's hun prijzen in ex BTW vermelden. Echt super irritant. Leasebijtellingvriendelijk vind ik soms wat aan de prijzige kant.
Mijn ervaring is dat leasebijtellingvriendelijk vraagprijzen hanteert. De auto’s zijn nog van de eigenaar en onderhandelbaar.
 
Bas en Herbie, dank voor de reply. RvM heb ik gekeken, maar ik moet zeggen dat mijn nekharen altijd haaks overeind gaan staan als firma's hun prijzen in ex BTW vermelden. Echt super irritant. Leasebijtellingvriendelijk vind ik soms wat aan de prijzige kant.

Klopt, dat vind ik op Marktplaats ook altijd zo vervelend. Denk je een goede deal gevonden te hebben, komt er nog 21% bij. Mijn Model S was een marge auto dus daarbij was de getoonde prijs wel de all-in som. Dat was een goede prijs, klein beetje onderhandelbaar en de inruil op mijn toenmalige auto was erg goed. Hoe dan ook, succes (en plezier) met de zoektocht!
 
WINTERSET 19" voor Model S.
  • Complete set banden met velgen.
  • Banden zijn afgelopen december nieuw er op gelegd.
  • Merk: VREDESTEIN WIN PRO 102W
  • Maat: 245/45 R19.
  • Inclusief TPMS.
  • Velgen hebben gebruiksschade (foto's beschikbaar).
In all eerlijkheid vind ik de auto met deze velgen mooier dan met de originele (zomer-)velgen (zie profile pic).

Afhalen Deventer/Hengelo (Gld). Prijs EUR 750 (incl BTW). Met factuur mogelijk.

Interesse? Graag een PM.
Foto’s
 
Mijn Tesla Model 3 Standard Range Plus (met 4% bijtelling) gaat het veld ruimen:

  • Datum eerste afgifte: 13-12-2019
  • Bijtelling: 4%
  • Catalogusprijs: € 47.800,-
  • BTW auto
  • Kilometerstand: 9.985 (word nog mee gereden)
  • Exterieur: zwart
  • Interieur: zwart
  • Wielen: 18" Aero's
  • HW 3.0
  • Opties: mistlampen voor, winterbanden niet op velg (18" Dunlop Wintersport 5), interieur matten ;)
Zo goed als nieuw, bij aanschaf volledig gedetailed, word wekelijks gewassen.

Prijs incl. BTW is €51.425,-
Prijs excl. BTW is €42.500,-
 
Last edited:
  • Disagree
Reactions: Nimbus2020