Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Vraagprijs was E 2.250. Prijs verlaagd naar E2.000.

Aangeboden voor Tesla Model S: Originele set Vossen CVT velgen - 20" inch - Staggerd

“De Vossen CVT is een directionale velg met een linker en recht draairichting gebonden spaak.”

Te koop ivm. verkoop Tesla Model S met originele velgenset.

Complete set incl. zomerbanden, winterbanden, TPMS sensoren en sneeuwkettingen.

Betreft een staggered set, achter iets breder dan voor:
  • Voor 2 keer 9*20
  • Achter 2 keer 10*20
  • Steek 5*120

Inclusief bijhorende TPMS Sensoren.

Zomerbanden - profiel 5+ mm:
  • Michelin 245/40R20 Pilot Sport 4S 99Y XL
  • Michelin 275/35R20 Pilot Sport 4S 102Y XL
Winterbanden - profiel 5+ mm:
  • Nokian 245/40R20 99W WR A4 XL
  • Nokian 275/35R20 102W WR A4 XL
Inclusief bijpassende sneeuwkettingen van Weissenfels, “Clack en Go”.

Velgen gerestyled door Wheelcare in Zeeland en daardoor nu weer als nieuw.

Alles gekocht bij TeslaWheels cq., WheelClinic in Nijkerk. Koper ontvangt kopie facturen tbv. garantie.

PS: De Tesla Model S zelf is ook te koop...

img_8124-jpg.518692
img_0183-jpg.518693
img_0188-jpg.518694
img_8123-jpg.518695
 
Mooi weer, tijd voor de banden / velgen wissel!

Te koop: Spiksplinternieuwe originele 21 inch Tesla Arachnid velgenset.

Bestaande uit:

2 x 21X8.5J Silver Arachnid velgen (voor)
2 x 21X9.0J Silver Arachnid velgen (achter)

Het betreft hier een originele gesmede performance breedset die enerzijds sterker is dan de turbine velgen en anderzijds aanzienlijk minder weegt.

Te monteren op elk type Model S.

€1.400,- vaste prijs.

View attachment 529488 View attachment 529489 View attachment 529490

Verkocht
 
Setje nieuwe ruitenwissers voor tesla model s. Zijn uit de doos geweest om te kijken waarom mijn ruitenwissers aanliepen. Dit zat in de afstelling van de arm.

Auto is verkocht dus geen ruitenwissers meer nodig.


Alleen af te halen in Zaltbommel.

25 euro
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    644.9 KB · Views: 49
Geloof dat de winter voorbij is inmiddels. Heb nog de 4 Michelin Pilot Sport 4 235/45 ZR18 quiet enzo van m'n M3 liggen i.v.m. overstap naar allseasons. Eind augustus met de M3 meegekomen en er met iets minder dan 10k op de teller afgegaan. Zit nog 6+ mm profiel op.
Je kan ze voor 222 euro incl BTW ophalen, heb ik weer plek in de schuur. Omgeving Leiden.
 
Ik heb nog vier helder witte en felle LED lampjes te over voor in het interieur van een Tesla Model S, X of 3. De LED lampjes zijn een stuk feller dan de orignele lampjes; waardoor je een beter zicht hebt in bijvoorbeeld de kofferbak.

De LED lampjes zijn nieuw en zitten in de originele en ongeopende verpakking. Ik verkoop ze omdat ik per ongeluk teveel heb gekocht. Deze heb ik dus over.

Bij de LED lampjes zit een tool waarmee je de originele lampjes er gemakkelijk kunt uitwippen.

Het zijn de lampjes die vele andere hier ook gekocht hebben via onze Chinese vriend. Voor een zacht prijsje mag iemand ze overnemen.
D835C35A-C733-46F3-A2D9-1FAC2C882CCB.jpeg
 
Ik heb nog vier helder witte en felle LED lampjes te over voor in het interieur van een Tesla Model S, X of 3. De LED lampjes zijn een stuk feller dan de orignele lampjes; waardoor je een beter zicht hebt in bijvoorbeeld de kofferbak.

De LED lampjes zijn nieuw en zitten in de originele en ongeopende verpakking. Ik verkoop ze omdat ik per ongeluk teveel heb gekocht. Deze heb ik dus over.

Bij de LED lampjes zit een tool waarmee je de originele lampjes er gemakkelijk kunt uitwippen.

Het zijn de lampjes die vele andere hier ook gekocht hebben via onze Chinese vriend. Voor een zacht prijsje mag iemand ze overnemen.View attachment 536320
Pb ("conversation") gestuurd.