Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb nog vier helder witte en felle LED lampjes te over voor in het interieur van een Tesla Model S, X of 3. De LED lampjes zijn een stuk feller dan de orignele lampjes; waardoor je een beter zicht hebt in bijvoorbeeld de kofferbak.

De LED lampjes zijn nieuw en zitten in de originele en ongeopende verpakking. Ik verkoop ze omdat ik per ongeluk teveel heb gekocht. Deze heb ik dus over.

Bij de LED lampjes zit een tool waarmee je de originele lampjes er gemakkelijk kunt uitwippen.

Het zijn de lampjes die vele andere hier ook gekocht hebben via onze Chinese vriend. Voor een zacht prijsje mag iemand ze overnemen.View attachment 536320

Verkocht!
 
Ik heb nog een 20" breedset voor een model X te koop (de originele wielen van mijn auto). Minder dan 1000 km mee gereden, één velg met stoeprandschade. Michelin Latitude Sport 3 banden. Voor een redelijk bod (bij voorkeur per p.m.) mogen ze weg!
IMG_9818.jpeg IMG_9816.jpeg IMG_9818.jpeg IMG_9812.jpeg IMG_9819.jpeg
 

Attachments

  • IMG_9816.jpeg
    IMG_9816.jpeg
    449.4 KB · Views: 96
Mijn Tesla Model 3 Standard Range Plus (met 4% bijtelling) gaat het veld ruimen:

  • Datum eerste afgifte: 13-12-2019
  • Bijtelling: 4%
  • Catalogusprijs: € 47.800,-
  • BTW auto
  • Kilometerstand: 9.985 (word nog mee gereden)
  • Exterieur: zwart
  • Interieur: zwart
  • Wielen: 18" Aero's
  • HW 3.0
  • Opties: mistlampen voor, winterbanden niet op velg (18" Dunlop Wintersport 5), interieur matten ;)
Zo goed als nieuw, bij aanschaf volledig gedetailed, word wekelijks gewassen.

Prijs incl. BTW is €51.425,-
Prijs excl. BTW is €42.500,-

Nog beschikbaar, kilometerstand is inmiddels 14.000km
Inmiddels een draadloze telefoonlader toegevoegd.
 
Hallo allemaal,

Wegens ontslag moet ik helaas mijn Model X inleveren. Hierdoor heb ik de volgende spullen in de aanbieding. Graag een PM bij interesse, zie thumbnails voor foto's:
  • TWC, 6 maanden oud, zwart, 7,5m kabel (referral edition, met handtekening van Elon Musk). De kap heeft een klein krasje, maar uiteraard werkt deze uitstekend. In overleg kan de RVS paal erbij overgenomen worden. Richtprijs, zonder paal: €400
  • Tesla trunk en frunk all weather rubber mat. De mat van de trunk heeft wat gebruikssporen, de mat voor de frunk is als nieuw. Richtprijs: €200
  • KJust tassenset voor de Model X. Deze set bestaat uit 5 tassen voor de trunk. Dit zijn hoge kwaliteit stevige tassen met goede ritsen. De drie grote tassen zijn trolleys, de twee kleinere schouderhengsels. Inhoudsmaten: 3x 114l, 1x 72l, 1x65l. Van een van de trolleys is de buitenkant licht beschadigd, de overige tassen zijn als nieuw. Richtprijs: €300
  • Tesla zonneschermen voor de model X, voor dak, falcon wing en trunk ramen. Richtprijs: €150
  • Inlay voor middenconsole. Gratis bij een van bovenstaande items, wie het eerst komt die het eerst maalt.

Extra foto's op aanvraag.
IMG_3054.jpeg IMG_3056.jpeg IMG_3065.jpeg IMG_3048.jpeg IMG_3047.jpeg
 
Hallo allemaal,
  • KJust tassenset voor de Model X. Deze set bestaat uit 5 tassen voor de trunk. Dit zijn hoge kwaliteit stevige tassen met goede ritsen. De drie grote tassen zijn trolleys, de twee kleinere schouderhengsels. Inhoudsmaten: 3x 114l, 1x 72l, 1x65l. Van een van de trolleys

kunnen deze tassen in de trunk zelf en achter de 3e zitrij? Of zijn deze tassen voor achterin en bovenop als de 3e rij is neergeklapt?
 
Te koop: 4 stuks 18 inch Michelin Pilot Sport 4 banden, maat 235/45 ZR 18 98Y Extra load (XL), zo goed als nieuw.

Bieden vanaf € 425,- voor alle vier de banden. Goedkoopste nieuwprijs op internet € 152 per stuk.

Dankzij het geoptimaliseerde loopvlakpatroon getuigt deze band van een uitstekende grip op droog en nat wegdek. "BI-COMPOUND"-technologie. Band is vanaf fabriek voorzien aan de binnenzijde van foam waardoor de band nog stiller is.

Deze banden zaten vanaf fabriek Tesla onder een Model 3. Heb er circa 110 km mee gereden van Tesla Tilburg naar de velgenboer in Zuidland. Heb namelijk op de originele velgen winterbanden laten zetten.

Voor foto, zend een PM.
 
Te koop: 4 stuks 18 inch Michelin Pilot Sport 4 banden, maat 235/45 ZR 18 98Y Extra load (XL), zo goed als nieuw.

Bieden vanaf € 425,- voor alle vier de banden. Goedkoopste nieuwprijs op internet € 152 per stuk.

Dankzij het geoptimaliseerde loopvlakpatroon getuigt deze band van een uitstekende grip op droog en nat wegdek. "BI-COMPOUND"-technologie. Band is vanaf fabriek voorzien aan de binnenzijde van foam waardoor de band nog stiller is.

Deze banden zaten vanaf fabriek Tesla onder een Model 3. Heb er circa 110 km mee gereden van Tesla Tilburg naar de velgenboer in Zuidland. Heb namelijk op de originele velgen winterbanden laten zetten.

Voor foto, zend een PM.