Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Goedemorgen,

Ik heb a.s. woensdag de overdracht van een nieuwe model 3 met een set 19" sportvelden (meerprijs 1.599). Deze wil ik graag met iemand wisselen voor een set 18" aero's (met zomerbanden).

Imperfecties of kilometers op de aero's zijn in principe geen bezwaar, uiteraard moeten we dat wel evenredig in de prijs worden meegenomen.

groeten,
Hendrik Jan
 
Nieuw in verpakking 22" Tesla Model X breedset turbine Onyx Black velgen, inclusief splinternieuwe Goodyear TO Goodyear Eagle F1 Asymetric zomerbanden. Ik heb ook een zilvere set beschikbaar!

Bandenmaat voor: 265/35R22
Bandenmaat achter: 285/35R22
Bandenmerk: Goodyear TO Goodyear Eagle F1 Asymetric
De banden zijn gebalanceerd
Inclusief 4 nieuwe TPMS sensoren
Inclusief 4 nieuwe tesla naafkapjes

Zijn Tesla Original, nieuw in verpakking
.
4-Genuine-Tesla-Model-X-22-Inch-Wheels.jpg
tesla 22 b.jpg
tesla 22.jpg
 
C6D6EB9A-E7BA-423C-992D-F307F6A3C914.png
886F4B77-67CD-4591-BCED-F62A404779F1.png
Tesla model X all weather mattenset te koop. Nagenoeg nieuw. 1 week gebruikt. Ivm verkoop auto overbodig geworden.

Betreft voor links en rechts matten en 2de en 3de rij. Is geschikt voor een 6 sits model.
Nieuw bij tesla 380 euro. Nu voor 200.

bij interesse bel 0625193193
 
Last edited:
Vanuit het Referral programma heb ik een bedrag twv de Powerwall toegekend gekregen die ik voor augustus "moet" opmaken, anders verlies ik het bedrag. Zijn er tips wat ik ermee kan doen want heb meeste extra opties al die los na te bestellen zijn. Ik ben niet van plan nieuwe Tesla voor die tijd te kopen. Alvast dank
 
Ik wil mijn Tesla MS uit september 2017 gaan verkopen. Zijn er nog goede tips waar ik zeker aan kan denken? Ik heb bij Tesla even opgevraagd wat zij ervoor geven. Liefst wil ik natuurlijk een leuke prijs ervoor krijgen, maar vooral wil ik niet teveel gedoe met autohandelaren enzo.
 
Ik wil mijn Tesla MS uit september 2017 gaan verkopen. Zijn er nog goede tips waar ik zeker aan kan denken? Ik heb bij Tesla even opgevraagd wat zij ervoor geven. Liefst wil ik natuurlijk een leuke prijs ervoor krijgen, maar vooral wil ik niet teveel gedoe met autohandelaren enzo.

Heb begin dit jaar mijn 2015 MS verkocht via leasebijtellingvriendelijk verkocht. Gebeurt uiteraard in consignatie, maar wel een goede prijs en je kan er voorlopig in blijven rijden. Inruil voorstel van Tesla was bijna 17K lager
 
  • Informative
Reactions: Hbrink
Vanuit het Referral programma heb ik een bedrag twv de Powerwall toegekend gekregen die ik voor augustus "moet" opmaken, anders verlies ik het bedrag. Zijn er tips wat ik ermee kan doen want heb meeste extra opties al die los na te bestellen zijn. Ik ben niet van plan nieuwe Tesla voor die tijd te kopen. Alvast dank

Heb je gekozen voor het tegoed? Ik wacht namelijk nog op antwoord wanneer hij gaat komen de powerwall :)
 
IMG_1503.jpeg Nog steeds te koop, nu voor de zomer vakantie misschien? Dakdragers voor Model S vanaf maart 2019, nog nooit gebruikt, allemaal origineel, helemaal compleet. Ga het niet gebruiken. Doe een bod vanaf 185. Past niet op eerdere modeljaren tenzij er een aanpassing is gedaan aan het dak. Deze is dus voor een VAST glazen dak > 03/2019