Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Onze Tesla Model S for Kids heeft herstellingen nodig. Het linkerachterwiel draait niet meer, waardoor mijn dochter niet meer vooruit geraakt. Waarschijnlijk is de motor kapot.

Het rechterachterwiel draait wel nog.

Een tweetal jaar geleden hebben we dit al eens voorgehad en hebben we via de RadioFlyer site snel nieuwe onderdelen gekregen. Helaas lukt het niet meer om dit via hun website aan te vragen en is ook de garantie weg.

Heeft iemand vervangstukken of andere opties?
 
Ik heb dit probleem een week geleden opgelost. In mijn geval heel simpel op te lossen.

verwijder de zitting
Verwijder de bescherming van de motoren
Als U geluk heeft is één kant van de koperen “cool” spiraal om de zwart plastic cilindervormige onderdeel is los gebroken.
Even de afgebroken uiteinde opschuren en weer vast solderen. Half uurtje werk totaal.
 
  • Informative
Reactions: Rubinho
Ik heb dit probleem een week geleden opgelost. In mijn geval heel simpel op te lossen.

verwijder de zitting
Verwijder de bescherming van de motoren
Als U geluk heeft is één kant van de koperen “cool” spiraal om de zwart plastic cilindervormige onderdeel is los gebroken.
Even de afgebroken uiteinde opschuren en weer vast solderen. Half uurtje werk totaal.

Bedankt voor de tip. Ik heb het open gemaakt en bekeken. Echter niks verbrand maar uiteindelijk wel de zekering van de motor overbrugd en toen werkte hij weer.

Nu nog zoeken naar een andere zekering, maar dat komt wel goed. Zonder zekering verder rijden lijkt me wat te gevaarlijk.
 
  • Like
Reactions: PaulusdB
Cybertruck besteld @widodh ? ;)
Nee joh! We hebben nu twee TWC's in de parkeerkelder onder ons huis, maar we merken dat vaak 1 auto op de oprit bij de voordeur staat.

Het is fijn om daar ook een lader te hebben. 3-fase en UTP ligt er al. Nu alleen de TWC nog.

Maar ik zie nu dat de Tesla Shop in EU nog het 'oude' model levert zonder de WiFi koppeling. Die zou ik dan kunnen koppelen aan de bestaande installatie.
 
Beste forumleden, ik heb twee jaar geleden een ChaDeMo adatper gekocht en twee keer gebruikt / getest in Noorwegen. in het hoogseizoen merkte dat in die kleine dorpjes toch regelmatig de reguliere laders vol waren. dan is het altijd handig om bij te hebben. CHADEMO adapter ziet er nog nieuw uit en is inclusief originele doos en toebehoren. graag een PM indien interesse.
 
Vanwege montage Arachnid velgen op mijn model S te koop originele 19" Slipstream bandenset met Michelin Pilotsport 3 banden. 2x 5mm profiel en twee met 6 mm. Compleet met TMPS sensoren en naafkappen.

De velgen zijn als nieuw en hebben geen stoeprandschade. Richtprijs €1050,-

View attachment 570206 View attachment 570204 View attachment 570205

Tevens binnenkort te koop originele Rearfacing Seats voor twee extra (kinder)zitplaatsen in de achterbak incl montagematerialen. Ik heb deze zelf twee jaar geleden gemonteerd, maar de tweeling wordt te groot


mis dit met akoestiek demping?