Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Ondanks dat het financieel / fiscaal gezien een onverstandige keus is ben ik toch voornemens om de model y aan te schaffen.... :)

Als gevolg hiervan komt mijn long range model 3 in de verkoop. Hij is voorzien van 19 inch sportvelgen, zwart interieur en een afneembare trekhaak. Geen auto pilot. Geen schade gereden en nooit geen problemen gehad. Bouwjaar 08 2019, dus nog wel even 4% bijtelling. Huidige km stand 46.000.

Bij interesse svp pm.
'Nooit geen problemen gehad' ik hoop dat hier iets anders staat dan je bedoelt 😊
 
Ik speel heel erg met de gedachte mijn in december 2020 aangeschafte Model X te verkopen. Even de markt polsen via dit bericht...

Specificaties:
  • Tesla Model X Long Range Plus
  • Midnight Silver Metalic
  • 22" Onyx Black Turbine wielen
  • ca 11.000 km
  • 1 December 2020 op kenteken dus 8% bijtelling
  • BTW auto.
  • Premium Upgrade Pakket (dus high end audio, winterpakket met o.a. stuurverwaming etc.)
  • Autopilot
  • 5 zits, zwart interieur
  • Trekhaak
  • Laadkabel en andere accessoires
  • Low Jack alarminstallatie
  • Nieuwwaarde € 97K

20210831_093039.jpg
 
Ik speel heel erg met de gedachte mijn in december 2020 aangeschafte Model X te verkopen. Even de markt polsen via dit bericht...

Specificaties:
  • Tesla Model X Long Range Plus
  • Midnight Silver Metalic
  • 22" Onyx Black Turbine wielen
  • ca 11.000 km
  • 1 December 2020 op kenteken dus 8% bijtelling
  • BTW auto.
  • Premium Upgrade Pakket (dus high end audio, winterpakket met o.a. stuurverwaming etc.)
  • Autopilot
  • 5 zits, zwart interieur
  • Trekhaak
  • Laadkabel en andere accessoires
  • Low Jack alarminstallatie
  • Nieuwwaarde € 97K

View attachment 713131

Ik vind dit een beetje een vreemde post. Je hebt de auto nog geen jaar en zet er geen reden bij waarom je de MX zou willen verkopen. Als het gaat om "de markt polsen" kun je toch gewoon de auto-verkoopsites bezoeken?
 
De markt polsen. :D

Ik wil wel een bod doen, maar die accepteer je niet. Je auto is te jong om goed te verkopen.
Stel ik zou hem van je kopen om door te verkopen. Ik moet een koper zoeken die geïnteresseerd is. Wanneer zou iemand een minder dan 1 jaar oude auto kopen? Goedkoop dus.
Je krijgt een aantal kijkers die allemaal een proefrit gaan maken en dan toch niet kopen of voor een oudere goedkopere gaan of toch voor nieuw. (moeten ze even wachten).
Ik wil niet negatief doen maar als je hem snel kwijt wil moet je onder de 60k gaan zitten en waarschijnlijk nog inclusief btw ook.
 
Als je de markt wil polsen:


En van wie is die S60 uit Ermelo?
 
  • Like
Reactions: pposthoorn
Vanwege inruil Model S op een Model Y heb ik nog liggen:
- een set rubberen matten voor de Model S van Tesland. Vraagprijs 40 Euro.
- een set originele 19" slipstream velgen zonder beschadigingen voor de Model S. Er zitten nu winterbanden op maar die moeten vervangen worden. Incl TPMS sensoren. Vraagprijs 625 Euro.

Stuur me maar een berichtje als je interesse hebt.
 
Te koop aangeboden:

Tesla Model 3 Long Range AWD, feb 2019 (marge auto)
  • Kilometerstand 34.000 km (wordt nog mee gereden)
  • Solid black, gewrapped in 3M Matte blue metallic M227
  • 18 inch Aero velgen met Nokian WR A4 winterbanden (profieldiepte 5,5 tot 7 mm)
  • Acceleration Boost
  • Autopilot
  • Full Self-Driving Capability
  • HW3.0 boordcomputer
  • Zwart en wit premium interieur
  • Licht getinte ramen achter de B stijl
Vraagprijs € 47.500

Voor meerprijs aanwezig:
  • 4 x 18 inch Borbet velgen met originele Michelin Pilot Sport 4 (TO) banden (profieldiepte 3,8 tot 5 mm) € 800
  • 4 x nieuwe Michelin Pilot Sport 4 (TO) banden € 400
  • 4 x Rimetrix Orbital Black wheel covers passend op de Aero velgen € 150
  • All weather rubber vloermatten voor en achter € 50
Reden verkoop: bestelling Model Y ;)

Pics:
Model 3
Zonder aero wieldoppen
Met aero wieldoppen
Met Orbital Black wieldoppen
Met 18" Borbet velgen
 
  • Like
Reactions: Eddos
Hierbij te koop een mooie carbon look interieur lijst, voor velen is de houtlook interieurlijst een doorn in het oog, en voor de ander
is de witte lijst wel erg wit in de model 3. Ik heb deze gekocht maar nooit gemonteerd omdat ik de witte lijst toch wel mooi vind in mijn
witte interieur. Wie kan ik hier blij mee maken voor een zacht prijsje ? dubbelzijdige tape om te monteren op de originele lijst zit er al onder.

Mag weg voor € 70,-

Grt, Erwin
IMG-4684.jpg
IMG-4683.jpg
IMG-4682.jpg
 
Ben op zoek naar een setje 21" velgen voor een model X, iemand iets liggen?
Gaat een moeilijke worden; de X kent af-fabriek 19", 20" en 22" velgen. Aftermarket heb ik ook vaak maar 20" en 22" gezien. Kans is dus ook groot dat je niet Tesla-rated banden gaat vinden die compatibel zijn met de vereiste bandenmaat voor een X.
 
  • Like
Reactions: job-lek
Gaat een moeilijke worden; de X kent af-fabriek 19", 20" en 22" velgen. Aftermarket heb ik ook vaak maar 20" en 22" gezien. Kans is dus ook groot dat je niet Tesla-rated banden gaat vinden die compatibel zijn met de vereiste bandenmaat voor een X.

True, hoewel ik 21 inch wel de mooiste maat zou vinden voor onder een MX. De 20 inch oogt met de meeste velgen net een slagje te klein, de 22 inch daarentegen is dan weer net te groot (ook ivm stoeprandschade).