Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Hallo allen, ik ben al een aantal weken op zoek naar een mooie Model X occasion voor mijn zaak en om mijn 3 kids en vrouw te vervoeren. Mijn huidige Mitsubishi Outlander PHEV is aan vervanging toe.

Ik heb specifiek mijn zinnen gezet op de 100D of nog liever de p100d (ludicrous). Wellicht is het onmogelijk maar een 2e hands MX 7 zitter, in het zwart met witte/beige bekleding, rond de 50k op de teller en uit 2017 of 2018 (ivm 4% bijtelling) is de droom op dit moment. Budget is rekbaar, want na een testrit te hebben gedaan wil ik er nu gewoon een haha. Het liefst koop ik er een via Tesla zelf maar op het moment van schrijven staan er maar 3 op en lijkt het alsof er maar weinig binnenkomt daar.

Nu heb ik deze bolide een paar dagen geleden gevonden:

Wat vinden jullie van deze? Ik zie wel al dat die de befaamde gele strepen heeft op het scherm en ik vind de 20" velgen wat aan de kleine kant, maar ik heb verder nog weinig gezien wat in de buurt komt van wat ik zoek. Mochten jullie iets tegen komen zoals bovenstaands (of wellicht zelf zoiets verkopen) dan houd ik mij natuurlijk aanbevolen. Nog tips voor de aankoop van een Tesla occasion?

Thanks!
 
Gratis af te halen in de buurt van Zwolle:
Beschermmat (zelf-geknipt uit vloerbedekking) voor Tesla Model 3 achterbak.

1634324555805.png


PM me als je belangstelling hebt.
 
  • Like
Reactions: job-lek
Hallo allen, ik ben al een aantal weken op zoek naar een mooie Model X occasion voor mijn zaak en om mijn 3 kids en vrouw te vervoeren. Mijn huidige Mitsubishi Outlander PHEV is aan vervanging toe.

Ik heb specifiek mijn zinnen gezet op de 100D of nog liever de p100d (ludicrous). Wellicht is het onmogelijk maar een 2e hands MX 7 zitter, in het zwart met witte/beige bekleding, rond de 50k op de teller en uit 2017 of 2018 (ivm 4% bijtelling) is de droom op dit moment. Budget is rekbaar, want na een testrit te hebben gedaan wil ik er nu gewoon een haha. Het liefst koop ik er een via Tesla zelf maar op het moment van schrijven staan er maar 3 op en lijkt het alsof er maar weinig binnenkomt daar.

Nu heb ik deze bolide een paar dagen geleden gevonden:

Wat vinden jullie van deze? Ik zie wel al dat die de befaamde gele strepen heeft op het scherm en ik vind de 20" velgen wat aan de kleine kant, maar ik heb verder nog weinig gezien wat in de buurt komt van wat ik zoek. Mochten jullie iets tegen komen zoals bovenstaands (of wellicht zelf zoiets verkopen) dan houd ik mij natuurlijk aanbevolen. Nog tips voor de aankoop van een Tesla occasion?

Thanks!
Ik zou altijd de MCU2 “entertainment upgrade” laten doen. Ben je van die gele strepen af én krijg je een significant snellere interface. 1500 euro well spent.
 
Ben nog steeds op zoek naar een gebruikte Tesla. Hoeft niet persé een MS te zijn, mag ook M3. Free supercharge is ook niet meer echt van belang.

Ben wel op zoek naar de wat potentere versies. Dus geen M3 RWD bijvoorbeeld of MS 70/85 standaard. Uitgangspunt is 0-100 km/u in minder dan 5 seconden. Budget is inmiddels wel wat hoger geworden :), plm 43.000 (incl. BTW). Hoge kilometerstand is geen probleem.

Kom op mensen, er moeten toch wel wat deelnemers zijn die een model Y besteld hebben en zonder de tussenhandel te spekken van hun MS of M3 willen? Laat de aanbiedingen maar komen! :)))
 
Hallo allen, ik ben al een aantal weken op zoek naar een mooie Model X occasion voor mijn zaak en om mijn 3 kids en vrouw te vervoeren. Mijn huidige Mitsubishi Outlander PHEV is aan vervanging toe.

Ik heb specifiek mijn zinnen gezet op de 100D of nog liever de p100d (ludicrous). Wellicht is het onmogelijk maar een 2e hands MX 7 zitter, in het zwart met witte/beige bekleding, rond de 50k op de teller en uit 2017 of 2018 (ivm 4% bijtelling) is de droom op dit moment. Budget is rekbaar, want na een testrit te hebben gedaan wil ik er nu gewoon een haha. Het liefst koop ik er een via Tesla zelf maar op het moment van schrijven staan er maar 3 op en lijkt het alsof er maar weinig binnenkomt daar.

Nu heb ik deze bolide een paar dagen geleden gevonden:

Wat vinden jullie van deze? Ik zie wel al dat die de befaamde gele strepen heeft op het scherm en ik vind de 20" velgen wat aan de kleine kant, maar ik heb verder nog weinig gezien wat in de buurt komt van wat ik zoek. Mochten jullie iets tegen komen zoals bovenstaands (of wellicht zelf zoiets verkopen) dan houd ik mij natuurlijk aanbevolen. Nog tips voor de aankoop van een Tesla occasion?

Thanks!
Scherm is in 3 á 4 uurtjes weer helemaal gele rand vrij, afspraak zo vroeg mogelijk inplannen en je kan er gewoon op wachten. Als ik jou was zou ik niet voor de 22 inch velgen gaan, ik heb nog geen enkele model X gezien zonder beschadigde velgen ;)
 
Scherm is in 3 á 4 uurtjes weer helemaal gele rand vrij, afspraak zo vroeg mogelijk inplannen en je kan er gewoon op wachten. Als ik jou was zou ik niet voor de 22 inch velgen gaan, ik heb nog geen enkele model X gezien zonder beschadigde velgen ;)
Off-topic, maar ik rij al 3 jaar rond met 22” zilveren Turbines op mijn X (althans, van pakweg maart t/m november) en ze zijn nog smetteloos! Behalve misschien een klein krasje van een omgevallen kinderfietsje dan… 😫maar geen stoeprand schade. Handig die draaiende buitenspiegels bij achteruit rijden!

Serieuzer nadeel van 22” is de lagere range en het ietsje mindere comfort. Maar goed, naar mijn mening maakt de uitstraling dat ruimschoots goed 🤤
 
Off-topic, maar ik rij al 3 jaar rond met 22” zilveren Turbines op mijn X (althans, van pakweg maart t/m november) en ze zijn nog smetteloos! Behalve misschien een klein krasje van een omgevallen kinderfietsje dan… 😫maar geen stoeprand schade. Handig die draaiende buitenspiegels bij achteruit rijden!

Serieuzer nadeel van 22” is de lagere range en het ietsje mindere comfort. Maar goed, naar mijn mening maakt de uitstraling dat ruimschoots goed 🤤
Als ik grote onbeschadigde velgen zie roep ik altijd "zo, zo" en mijn vrouw vroeg opeens waarom ik dat doe, nou omdat het glimlach op mijn gezicht tover. Toch iemand gevonden die ook normaal kan parkeren hehehe

Helaas is mijn velg rechtsachter beschadigd maar dat kwam niet direct door een fout van mij maar de scherpe bocht in de garage van het OLVG in amsterdam, ik snap niet iemand dat zo heeft ontworpen, ze moeten die opstaande randen verwijderen om dit te voorkomen.
 
In verband met koop Model Y verkoop ik mijn Model 3.
Long Range, AWD, Full Self Drive geactiveerd!
Juni 2019, 72.000km
Blauw metallic, zwarte bekleding, trekhaak afneembaar, rubbermatten voor, achter en in kofferbak, extra velgen met winterbanden, automatisch openende voor- en achterklep.
Juni 2019. In kleur gespoten ‘booskijkers’ op koplampen.
inclusief set goede gebruikte zomerbanden en nieuwe ruitenwissers.
Inclusief laadkabel type 2 en Tesla stekkerlader.
2 sleutelkaarten aanwezig.
Van particulier.
 

Attachments

  • 69B549B3-70F3-4A88-9333-AA6952D9085D.jpeg
    69B549B3-70F3-4A88-9333-AA6952D9085D.jpeg
    812.3 KB · Views: 42
  • 811C6968-AB56-4D5C-8245-0432F2FBF0E7.jpeg
    811C6968-AB56-4D5C-8245-0432F2FBF0E7.jpeg
    747.9 KB · Views: 36
  • 5D0BC6E6-4BA1-4F4C-BFAA-52F4B2C5AEA1.jpeg
    5D0BC6E6-4BA1-4F4C-BFAA-52F4B2C5AEA1.jpeg
    675.8 KB · Views: 43
  • FC799609-03FB-4934-BD89-488ADBC81391.jpeg
    FC799609-03FB-4934-BD89-488ADBC81391.jpeg
    406.2 KB · Views: 39
  • CED106F7-F8CB-4CE2-8A3C-BA1AA2BC7AB5.jpeg
    CED106F7-F8CB-4CE2-8A3C-BA1AA2BC7AB5.jpeg
    430.6 KB · Views: 49
  • 9872AED9-3CBE-4D63-A8F0-D8CDB5BE0C39.jpeg
    9872AED9-3CBE-4D63-A8F0-D8CDB5BE0C39.jpeg
    769.5 KB · Views: 51

Nieuw set 20" Slipstream velgen en winterbanden voor Model X​


Inclusief:

  • 2 x 20X9.0 Slipstream-velgen
  • 2 x 20X10 Slipstream-velgen
  • 2 x 255/45/20 - Pirelli Scorpion-winterbanden
  • 2 x 275/45/20 - Pirelli Scorpion-winterbanden
  • 4 x bandenspanningssensoren
  • 4 x wieldoppen met Tesla-logo
Vraagprijs: €2500
 
Tired of not reaching the charging pole when parking in the narrow streets of Den Haag, I'm curious if anyone has an extra longer than default (blue Mennekes cable delivered with the car) Type 2 cable for sale.
Not really necessary, but if price is right I might consider an extra one.
 
Ben nog steeds op zoek naar een gebruikte Tesla. Hoeft niet persé een MS te zijn, mag ook M3. Free supercharge is ook niet meer echt van belang.

Ben wel op zoek naar de wat potentere versies. Dus geen M3 RWD bijvoorbeeld of MS 70/85 standaard. Uitgangspunt is 0-100 km/u in minder dan 5 seconden. Budget is inmiddels wel wat hoger geworden :), plm 43.000 (incl. BTW). Hoge kilometerstand is geen probleem.

Kom op mensen, er moeten toch wel wat deelnemers zijn die een model Y besteld hebben en zonder de tussenhandel te spekken van hun MS of M3 willen? Laat de aanbiedingen maar komen! :)))
Hi,

Ik heb een blauwe Model 3 LR AWD met FSD en trekhaak te koop. 72.000 km.
automatisch openende Trunk en Frunk, Tesla rubbermatten voor, achter en in de kofferbak.
Extra velgen met winterbanden en nog een set losse zomerbanden.
Clifford peilzender net vervangen.
Is dat interessant voor je?
Groeten, Erwin Zwikstra