Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Misschien ben ik argwanend maar wie komt hier op het forum zijn eerste post een adapter verkopen die iemand voor geen goud kan missen bij zijn of haar model s of x. Dit riekt, want zo een ding vind je niet zomaar.
Bedoel je deze adapter? Dan is er in elk geval iemand die hem mist.
 
  • Like
Reactions: job-lek
Doe een bod naar 0626010790. (omgeving Amsterdam)
Tesla S Velgen 19 inch alu Airo met Wintrac Pro zgan. Velgen, origineel Tesla, werden maar kort in 2013 verkocht en maar weinig gebruikt. Nieuwprijs € 2.600.
 

Attachments

  • Tes_Winterwielen_87.JPG
    Tes_Winterwielen_87.JPG
    303.2 KB · Views: 60
Ben nog steeds op zoek naar een gebruikte Tesla. Hoeft niet persé een MS te zijn, mag ook M3. Free supercharge is ook niet meer echt van belang.

Ben wel op zoek naar de wat potentere versies. Dus geen M3 RWD bijvoorbeeld of MS 70/85 standaard. Uitgangspunt is 0-100 km/u in minder dan 5 seconden. Budget is inmiddels wel wat hoger geworden :), plm 43.000 (incl. BTW). Hoge kilometerstand is geen probleem.

Kom op mensen, er moeten toch wel wat deelnemers zijn die een model Y besteld hebben en zonder de tussenhandel te spekken van hun MS of M3 willen? Laat de aanbiedingen maar komen! :)))
S85 2013 (klassieker dus) full options . reactie naar 0626010790
 
Te koop: 19" Model Y banden

4 Banden, 2500 km gebruikt, dus zo goed als nieuw.
255/45 R19. 104W
Profiel 6,5 mm
Inclusief akoestisch foam.
Ze gaan weg omdat er all season banden op de auto zijn gezet.
Vraagprijs: € 400,-

Y-banden.jpg


(ik rijd zelf de 3, deze komen van de Y van m'n vader)
 
Tired of not reaching the charging pole when parking in the narrow streets of Den Haag, I'm curious if anyone has an extra longer than default (blue Mennekes cable delivered with the car) Type 2 cable for sale.
Not really necessary, but if price is right I might consider an extra one.
 
  • Like
Reactions: job-lek
Ik heb een setje m3 2021 aero wielen liggen met 6mm profiel op de pilot sports. Je moet wel je eigen tpms even overzetten nog, zitten nu normale ventielen in, 1 wiel lichte stoeprandschade. De rest perfecte staat. Ik hoef echter niet je 19inch te hebben😇
Van waar ergens uit Nederland ben je? Fotootje van 't wiel met schade? Hoeveel had je in gedachten voor de set?
 
  • Like
Reactions: Atredz