Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register
This site may earn commission on affiliate links.
Voor de model S heb ik een mooie en handige brodit telefoonhouder met oplaadmogelijkheid te koop. Geschikt voor de ipone 11 (of soortgelijke maat).
C629FEA4-A497-4F09-ADEB-CA743A800B6A.jpeg
 
Heb je een nieuw setje gekocht om naar een USB-C te gaan? Een niet Tesla kabeltje met een hoekstekker zal wel niet passen.
Nee, hij zat bij de auto toen ik hem (2ehands) kocht. Maar het hoesje van mijn iPhone is erg dik en daardoor past hij er niet in. Ik denk overigens dat een ander kabeltje prima past, zolang het ongeveer maar dezelfde dikte is. Daarom kun je ook makkelijk het iPhone kabeltje voor het micro usb kabeltje wisselen.
 
  • Like
Reactions: Camelroel
4 x Michelin pilot sport ev 255/40R20 101W extra load acoustic.
136km mee gereden (van autodealer naar KwikFit) daar gewisseld voor all season banden, dus zo goed als nieuw.
Komen vanaf een Tesla Model Y maar er zijn diverse automerken/types waar deze onder passen (VW Tiguan etc).
Nieuw online vanaf €1060,-.
Dotcode 0922
Staat ook op marktplaats maar voor forumleden maken we er een mooie prijs van.
1EB3894D-2947-4101-AE10-FF57C1637BD0.jpeg
2924D4BC-6709-4E97-9608-FE05675CBF51.jpeg
 
  • Like
Reactions: SuperDave
Het gaat alleen om de banden. De velgen zijn niet te koop

Wegens upgrade te koop.

Te koop. Auto vandaag (27 juni) opgehaald bij Tesla Amsterdam een demo Tesla Model Y Performance.
Meteen de banden laten wisselen naar Michelin pilot sport ev’s. Geen bijzondere reden, is een persoonlijke voorkeur.

Pirelli P Zero PZ4 ELECT PNCS 21 inch
255/35 R21 98W acoustic DOT 4621 met 6,9mm profiel
275/35 R21 103W acoustic DOT 4521 met 6,8mm profiel

Dit zijn dus de OE Banden voor een Tesla Model Y Performance


Kosten nieuw ruim 1200,- met zijn vieren

Staan ook op marktplaats: ≥ Pirelli P Zero PZ4 ELECT PNCS 255/35 R21 275/35 r21 ZGAN — Banden en Velgen — Marktplaats

zoek iets rond de €600,-

image.jpeg
 
Het gaat alleen om de banden. De velgen zijn niet te koop

Wegens upgrade te koop.

Te koop. Auto vandaag (27 juni) opgehaald bij Tesla Amsterdam een demo Tesla Model Y Performance.
Meteen de banden laten wisselen naar Michelin pilot sport ev’s. Geen bijzondere reden, is een persoonlijke voorkeur.

Pirelli P Zero PZ4 ELECT PNCS 21 inch
255/35 R21 98W acoustic DOT 4621 met 6,9mm profiel
275/35 R21 103W acoustic DOT 4521 met 6,8mm profiel

Dit zijn dus de OE Banden voor een Tesla Model Y Performance


Kosten nieuw ruim 1200,- met zijn vieren

Staan ook op marktplaats: ≥ Pirelli P Zero PZ4 ELECT PNCS 255/35 R21 275/35 r21 ZGAN — Banden en Velgen — Marktplaats

zoek iets rond de €600,-

View attachment 824636
Deze zijn verkocht
 
Ik ben op zoek naar een TWC Gen 2 met kort snoer (2,6m). Misschien heeft iemand deze nog onder het stof liggen van één van de vroegere referral programma's en wil deze wegdoen voor een prijsje.
PM me met je vraagprijs en waar ik hem kan komen afhalen...
Heeft Tesla m zelf niet meer in de aanbieding? Daar was-ie laatst maar € 299 (heb er eentje gekocht toen)
 
Noch in Nederland noch in België leverbaar, en ik denk niet dat ze terug in het gamma gaan komen...
Nee dat verwacht ik ook niet. Er staan er nog op marktplaats zie ik voor rond dat bedrag. Denk dat goedkoper moeilijk zal zijn. Ik heb die van mij nog niet geinstalleerd want pas volgend jaar nodig en wil m wel verkopen maar ik zou er meer dan € 300 voor willen. Mocht je toch geinteresseerd zijn stuur een PM
 
Ze staan wel in de etalage, maar als je erop klikt verschijnt de mededeling dat ze niet in voorraad zijn (en dus idd uitverkocht, waarschijnlijk. Ik ga een e-mail krijgen als ze weer te koop zijn en zal het dan hier melden.)

Ik heb me ook aangemeld om op de hoogte gehouden te worden via mail als ze terug beschikbaar komen.
Anders blijft de TMC een goed alternatief of komt er misschien een Gen3.