Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hete voeten in de (oude) Model 3.

This site may earn commission on affiliate links.
Het uitschakelen van het voetengedeelte had altijd als effect dat de climate control van 'Auto' afging. Nu met 2021.44.25.2 is dat wat vervelender geworden omdat de stoelverwarming dan ook niet meer automatisch gestuurd wordt waardoor je de knopjes hiervoor nog meer mist.
 
Is het nog iemand gelukt om het hete voeten probleem door Tesla opgelost te krijgen? Het doet bijna pijn zo heet.

Update: ik zie in een andere thread dat het gelukt is om het opgelost te krijgen door Tesla. Dit via een instelling van de "PTC heater".

ik ben benieuwd. Ik heb hetzelfde probleem met mijn M3 LR van juni 2019. Onlangs bij SEC Latem geweest, maar ze vonden “geen afwijkende parameters”… :(
 
Hier de eigenaar welke ook het voeten probleem had, maar het heeft echt gewerkt... ik heb totaal geen oververhitte voeten meer.. de temperatuur word veel netter geregeld. Ze spraken echt over een software instelling in de PTC heater.
Je zou aan je SC kunnen vragen of ze contact op kunnen nemen met de service center in Rotterdam.. want deze hadden na een paar uur het probleem dus gevonden.

Of je maakt een keer een afspraak bij de SC in Rotterdam. Doe dan ook een infrarood plaatje erbij van hoe warm het voeten gedeelte is.

Zo vaag dat dit blijkbaar niet intern gecommuniceerd word terwijl er dus gewoon een redelijk simpele fix aanwezig is???

(hier had ik er ook een topic over geopend: Hot footwell / feet issue 2019 model 3 LR. )
 
Last edited: