Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hidden display item - Easter Egg

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zit al enige tijd vast op versie .44 , misschien omdat ik al enkele maanden geen wifi meer in mijn garage heb. Dus zonet maar even de Mifi hotspot aangezet in de wagen.

Volgens mij maakt dat niets uit Wifi of niet.

Zit ook al tijd lang vast op .44 en heb redelijke Wifi (via PowerLine) in de schuur.

Uitrol beleid is ofwel random ofwel bepaald door een normaal mens onbegrijpelijk AI algoritme.

In ieder geval blijft het je dusdanig bezighouden dat je elke keer zeer verrast + verheugd bent als je de melding van een update op je foon ziet verschijnen. Maar misschien spreek ik wat dat betreft voor mezelf. :)
 
Bij mijn X100d (aug 2017) blijven de update's mislukken.. bij de S nooit eerder gehad..

Nu 3x op rij.

Voor vandaag eigenlijk wel even leuk om deze te hebben.. voor de kids.

Heb al even gezocht naar mogelijke oplossingen maar heb bijvoorbeeld niets in de usb zitten..

Op het Amerikaanse gedeelte lees ik dat het te maken kan hebben met het feit dat er nieuwe fwd sensoren in zouden moeten..
Dat zal vandaag niet lukken.. :)

Iemand nog andere tips?
 
Tip: Ik heb drie rondjes om de kerstboom gelopen, toen kwam hij binnen.

(Keurig op kerstavond, zonder WiFi.)
Bij mij ook op Kerstavond. Ik had het niet door, had meer oog voor de Graham 20 jaar oude port die zoonlief had meegenomen. Die hebben we samen goeddeels soldaat gemaakt. Vanmorgen de update gestart, en gelukt.
Straks voor weer een kerstdiner onderweg naar familie om van de grappen van Elon te genieten :D
 
  • Like
Reactions: Xfrank and FVO