Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hoe andere weggebruikers reageren op je Tesla..

This site may earn commission on affiliate links.
Volgende keer even op de claxon duwen, dan worden ze bewaard. Wel even wachten totdat die halvegare uit de buurt is :cool:
Ik neem aan dat degenen die dit lezen bekend is dat dan wel a. een werkende USB-device is aangesloten met de TeslaCam map (c.q. laten formatteren in het Tesla menu), en b. de camera aan staat (rood icoontje in de camera-icoon).
Overigens zal de afgelopen 10 minuten ook beveiligd worden opgeslagen als je dat icoon aantikt, dus die claxon hoeft niet persé als dashcam-bewaar-trigger ingezet te worden.

NB, dat je niet zoveel met milieu hebt kan ik me nog een heeeeeeel klein beetje voorstellen, maar dat je gewoon bewust extra verontreinigt en dat doet om zoveel mogelijk op een verongelijkte kleuter te lijken, is mij toch iets te trumpiaans.
 
Gisteren voor het eerst "coal rolling" in Nederland meegemaakt. We reden door Hilversum en kwamen achter een witte truck zonder oplegger te rijden. Er kwam zo nu en dan behoorlijk wat zwarte rook uit de uitlaat dus we dachten eerst 'die kan wel wat onderhoud gebruiken'. Maar al vrij snel zagen we dat de rook gecontroleerd werd gegenereerd. Toen we uiteindelijk door afslaand verkeer direct achter de truck belandden kregen ook wij de volle laag. Dit had ik op Teslarati.com al wel eens op de Amerikaanse snelweg gezien maar nu dus ook in NL. Toen ik een ruime afstand nam door snelheid te minderen viel het echt op dat de truck ons opwachtte bij een volgende rotonde. We bleven er ruim achter zitten zodat de lol er voor hem af was en toen ging hij over tot het 'coalen' van tegenliggers. Echt enorme roetwolken. Wat een lol zeg, sjongejonge.
Wij waren zo verbaast dat het niet meteen in ons opkwam het kenteken te noteren, maar dat ga ik de volgende keer zeker doen.

Lang leve de idioten in onze maatschappij. Dat ze zelfs al in mijn eigen woonplaats komen....... Als je dat grapje in Hilversum bij iedere Tesla gaat uitgaan, dan kom je aan niets anders meer toe.

Zelf heb ik het ook 1 keer meegemaakt: ik had er zo'n 200-220km opzitten van mijn 'rondje' Ijsselmeer op de racefiets, toen zo'n droeftoeter in het Friesche landschap langzij kwam en deze grap uithaalde. Ik hen mij de overige 130km oprecht afgevraagd waarom je dit doet,, en of je het voor het slapen gaan nog steeds zoooooo grappig vindt.......