Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hoe heet jouw Tesla?

This site may earn commission on affiliate links.
Had een hele goede naam voor mijn gedroomde Model 3 bedacht....maar het zal nog wel even duren voordat ik deze kan intikken. Aangezien ik toch maar geannuleerd heb. De levertijd zonder reservering is in de praktijk nu niet veel langer meer. Ook bestel ik liever wanneer de aflevering, service en reparatie afdelingen een beetje zijn bijgetrokken. Dus geen haast met bestellen...kan ik ondertussen bedenken of ik überhaupt zoveel geld aan een auto wil uitgeven. Ja, de uitvoering die ik zou willen is het geld waard...maar dat is iets anders natuurlijk ;).
 
"Warp X" Omdat ik een nerd ben en een MX P100D rijdt. s (w)=w*w*w*c voor Warp 10. Dat is het Romeinse cijfer X. Vanaf Warp snelheid 9 is de energiebehoefte oneindig. Vandaar mijn avatar achter op de auto. Bij Warp X (10) bevindt je je overal tegelijk. Je weet bij vertraging na het behalen van die snelheid niet meer waar je uitkomt. Allemaal zeer toepasselijk voor mij. Ik blijf mijn best doen om Warp X te halen. Als iemand nog tips heeft hoor ik het graag.
 
  • Funny
  • Informative
Reactions: job-lek and TM3LR
Lightning mcqueen :)

C9063CEC-9D89-459D-8581-D14460D0D773.png
 
Over 1,5 week hoop ik mijn model 3 te mogen ontvangen. Ik ga haar dan Dolores noemen, naar de hoofdrolspeelster uit Westworld ;)

“Some people choose to see the ugliness in this world, the disarray. I choose to see the beauty. To believe there is an order to our days. A purpose.”