Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hoe heet jouw Tesla?

This site may earn commission on affiliate links.
Ben er nog niet uit:
Complex(je)
bbX
Ampeter
MedX
Relax
Axioma (om later na ervaring herdoopt te worden ;-)
ObelleX (ihkv beter goed gejat..)
Xcape
Nog 5 dagen om te dubben..
Voor een X zou ik durven gaan voor EarthX, naar analogie met SpaceX. Aangezien de jouwe hopelijk vooral horizontaal zal bewegen en best binnen de dampkring blijft lijkt het me wel passend.

Puur ter inspiratie...
 
  • Helpful
Reactions: nico180
Onze is begonnen als Midnight Beauty, maar werd snel omgedoopt naar Tardis toen we voor het eerst volgeladen met spulletjes op vakantie gingen. Het viel ons op dat we meer spullen hadden ingepakt dan we in de oude A6 Avant kwijt konden.
Haar binnendimensies zijn dus groter dan haar buitendimensies.

Tevens toepasselijk omdat het lijkt alsof je tijd en ruimte buigt, wanneer je op vol vermogen optrekt.

Nadat ze de naam Tardis kreeg, vielen meerdere puzzelstukjes op hun plek en zagen we steeds meer overeenkomsten met de originele Tardis:
- ik reis geregeld met een lekker wijf als travel companion.
- de deur gaat alleen voor mij open, of als ik in de buurt ben (nouja, voordat deze onzin begon dan)
- paradoxaal kom ik wel eens op mijn bestemming op een tijdstip dat ligt vóór mijn vertrek (weliswaar slechts eenmaal gelukt van Calais naar Folkestone, maar toch!)
- ik had graag een blauwe gehad....maar daar zie je vanuit de binnenkant toch niks van
- ze ligt lichtjaren voor op andere vormen van transportatie. (ja, ik weet dat lichtjaren een lengtemaat en geen tijdseenheid is)
 
Ik heb mijn X Obelix genoemd, maar toen ik hem vanochtend zag staan kwam het woord 'hommel' ineens in me op. Doet me denken aan een hommel, schijnbaar. Had ik ook nog wel een leuke naam gevonden, de hommel. En als hij kuren heeft kun je er altijd nog Kloot voor zetten. Ik hou hem even in mijn achterhoofd...
Doet mij denken aan ene Jack (kloot) Hommel. Een naar verzekeringsmannetje....
 
Geen idee hoeveel karakters je maximaal kwijt kunt, maar ik zit te denken aan Buffy the Ampère Slayer :cool:

Het is inderdaad Buffy geworden:

IMG_379808CD9A23-1.jpeg