Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hoe heet jouw Tesla?

This site may earn commission on affiliate links.
De eerste heette Interstellar Spaceship.
Voet omlaag was zo'n beetje hetzelfde effect als het commando 'Engage' van Capt. Jean-Luc Picard uit Star Trek Next Gen.
In 2013 werd je door medeweggebruikers ook bekeken alsof je in een ruimteschip zat. Nu inmiddels allang niet meer, haha.
Desondanks heb ik er bij de huidige gewoon maar v2 achter gezet.
 
Electabuzz
 

Attachments

  • Screenshot_20190910-074617_Pokmon GO.jpg
    Screenshot_20190910-074617_Pokmon GO.jpg
    129.3 KB · Views: 97
Wat een prachtige (hilarische) namen!

Ik ga mijn witte M3 waarschijnlijk Pegasus noemen...
A proposed etymology of the name Pegasus is Luwian pihassas, meaning "lightning", and Pihassassi, a local Luwian-Hittite name in southern Cilicia of a weather god represented with thunder and lightning. The proponents of this etymology adduce Pegasus' role, reported as early as Hesiod, as the bringer of thunderbolts to Zeus.
 
Ik krijg een witte M3 en mijn vriendin een zwarte. We spelen nog wat met de namen, maar denken nu aan Herbie voor de witte en KITT vor de zwarte.
Yin en Yang? ☯ ;)

Het yin-yangsymbool is de Oud-Chinese voorstelling van de kosmische dualiteit, waarbij yin vrouwelijkheid (aarde, koude, het noorden, vochtigheid) symboliseert en yang mannelijkheid (hemel, warmte, het zuiden, droogte).​

Aangezien de jouwe wit is en de hare zwart, klopt het nog ook.
 
  • Like
Reactions: XanderB