Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hoe herken je een Amerikaanse Model S?

This site may earn commission on affiliate links.

Camelroel

Active Member
Oct 21, 2018
2,178
1,783
Lelystad
Zoals de titel al zegt hoe herken je een Amerikaanse MS?

Ik ben op zoek naar een gebruikte MS in de goedkopere prijsklasse. Nu kwam ik eentje tegen die veel lager geprijsd is dan gangbaar. Dus ik ben geïnteresseerd maar ook gaan wat alarm bellen af. Hij staat ook niet echt in de buurt dus om even te gaan kijken is lastig dus eerst maar wat huiswerk doen. Nu weet ik 'nog' niet of dit een amerikaans model is maar kun je dat zien op foto's?

Amerikaanse MS' kwamen hier al eens naar voren en dat het geen handige keuze is m.b.t. Super charging, zijn er verder nog nadelen? Navigatie en garantie bijvoorbeeld?

Alvast bedankt.
 
De laadaansluiting is anders, in Europa hebben we Type 2, in Amerika is het een bedenksel van Tesla (waar je een adapter voor nodig hebt).

Verder betwijfel ik of 3G/4G werkt, want de SIM gaat vermoedelijk geen roaming in Europa doen en de frequenties zijn ook anders, dus dan moet het modem net de goede frequenties ondersteunen. Maar dat is niet 100% zeker. De laadaansluiting kun je het in elk geval goed aan zien.

Verder: If it seems too good to be true, it probably is
 
Zoals de titel al zegt hoe herken je een Amerikaanse MS?

Ik ben op zoek naar een gebruikte MS in de goedkopere prijsklasse. Nu kwam ik eentje tegen die veel lager geprijsd is dan gangbaar. Dus ik ben geïnteresseerd maar ook gaan wat alarm bellen af. Hij staat ook niet echt in de buurt dus om even te gaan kijken is lastig dus eerst maar wat huiswerk doen. Nu weet ik 'nog' niet of dit een amerikaans model is maar kun je dat zien op foto's?

Amerikaanse MS' kwamen hier al eens naar voren en dat het geen handige keuze is m.b.t. Super charging, zijn er verder nog nadelen? Navigatie en garantie bijvoorbeeld?

Alvast bedankt.
Ik heb je een PM gestuurd voor een beter alternatief ;)
 
  • Funny
Reactions: S-19910