TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

Hoe lang totdat bestelbon of factuur beschikbaar is

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Falcon driver, Jan 21, 2014.

1. Falcon driver

Falcon driver Member

Een vraagje voor de Belgische forumleden :

Op het punt staande eindelijk mijn Model S te finaliseren, vraagt de bank me hoe snel ik een getekende bestelbon of factuur kan voorleggen.
    Klaarblijkelijk mag er tussen het sluiten van de financiering en het uitbetalen van het krediet niet teveel tijd zitten omdat er anders een reserveringscommissie betaald moet worden. Dus van belang dat het een en ander goed op elkaar afgestemd is.

Nu heb ik al enkele posting gelezen waarin het beschikbaat zijn van zo'n bestelbon of factuur nogal even op zich liet wachten. Ben dus uiterst benieuwd om te horen hoelang dit voor jullie geduurd heeft.

Alvast bedankt voor de info,

2. Xfrank

Xfrank Well-Known Member

Na het finalizeren had ik binnen een paar uur een tegengetekende bestelbon.
    de voorschotfactuur volgt na een aantal weken. De definitieve factuur is maar een 4tal weken voor de levering.

maar de uitgebreide bestelbon door beide partijen getekend moet voldoende zijn denk ik.
    normaal heb je 2 maand tijd om het krediet op te nemen, maar tijdens het onderhandelen kan je daar wel 3 maand van maken.

3. TTM

TTM Member

Neem contact op met de store in Brussel en vraag of ze je de factuur sturen. Enkele dagen na mijn aanvraag stond de factuur, de definitieve factuur online. Wanneer je bank weet wanneer ongeveer de auto komt dan houden zij daar rekening mee.

4. Falcon driver

Falcon driver Member

OK, bedankt voor de antwoorden :biggrin:

5. TTM

TTM Member

Ik ben van regio Leuven, Diest; in welke regio woon jij?

6. Falcon driver

Falcon driver Member

Kom helemaal uit het extreme oosten - tussen Maaseik en Thorn ( het witte stadje in Nederlands Limburg ).

Passeer op weg naar mijn werk in Brussel wel altijd langs Diest en Leuven via de E314 :cool:

7. Hans69

Hans69 Member

Falcon, wanneer heb je besteld en wanneer verwacht je de MS ?

8. Falcon driver

Falcon driver Member

Bestelling gaat zeer binnenkort geplaatst worden... en dan ongeduldig afwachten ! :biggrin::biggrin::biggrin:

9. TTM

TTM Member

Falcon, altijd welkom om bij te tanken. Grtz.

10. Hans69

Hans69 Member

Falcon, heb net bericht van mijn bank. daar is het geen probleem als er een tijdje tussenzit, geen reservatiekosten of zo

11. Falcon driver

Falcon driver Member

TTM - jij ook als je in het verre Oosten komt :)

Share This Page