Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hoe lang totdat bestelbon of factuur beschikbaar is

This site may earn commission on affiliate links.
Een vraagje voor de Belgische forumleden :

Op het punt staande eindelijk mijn Model S te finaliseren, vraagt de bank me hoe snel ik een getekende bestelbon of factuur kan voorleggen.
Klaarblijkelijk mag er tussen het sluiten van de financiering en het uitbetalen van het krediet niet teveel tijd zitten omdat er anders een reserveringscommissie betaald moet worden. Dus van belang dat het een en ander goed op elkaar afgestemd is.

Nu heb ik al enkele posting gelezen waarin het beschikbaat zijn van zo'n bestelbon of factuur nogal even op zich liet wachten. Ben dus uiterst benieuwd om te horen hoelang dit voor jullie geduurd heeft.

Alvast bedankt voor de info,
 
Na het finalizeren had ik binnen een paar uur een tegengetekende bestelbon.
de voorschotfactuur volgt na een aantal weken. De definitieve factuur is maar een 4tal weken voor de levering.

maar de uitgebreide bestelbon door beide partijen getekend moet voldoende zijn denk ik.
normaal heb je 2 maand tijd om het krediet op te nemen, maar tijdens het onderhandelen kan je daar wel 3 maand van maken.
 
Een vraagje voor de Belgische forumleden :

Op het punt staande eindelijk mijn Model S te finaliseren, vraagt de bank me hoe snel ik een getekende bestelbon of factuur kan voorleggen.
Klaarblijkelijk mag er tussen het sluiten van de financiering en het uitbetalen van het krediet niet teveel tijd zitten omdat er anders een reserveringscommissie betaald moet worden. Dus van belang dat het een en ander goed op elkaar afgestemd is.

Nu heb ik al enkele posting gelezen waarin het beschikbaat zijn van zo'n bestelbon of factuur nogal even op zich liet wachten. Ben dus uiterst benieuwd om te horen hoelang dit voor jullie geduurd heeft.

Alvast bedankt voor de info,

Neem contact op met de store in Brussel en vraag of ze je de factuur sturen. Enkele dagen na mijn aanvraag stond de factuur, de definitieve factuur online. Wanneer je bank weet wanneer ongeveer de auto komt dan houden zij daar rekening mee.