Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hoe neem ik die fietsen mee op een Model 3P (zonder trekhaak)?

This site may earn commission on affiliate links.
Lang verhaal kort; de fietsen blijven thuis. Ik huur wel een paar fietsjes daar. De ervaringen liggen enorm uit elkaar, ook in mijn kennissenkring. Fietsen op het dak wordt afgeraden. Zoonlief heeft ook nog niet zo lang zijn rijbewijs en die wil ik ook kilometers laten maken. Dan maar beter even met een gladde koets waar niets bij uitsteekt, kunnen we ook een beetje snelheid maken :)

Bedankt voor het 'sparren' !
 
  • Like
Reactions: job-lek
Hmmm, dan is mijn bijdrage eigenlijk zinloos 😅…. Afgelopen zomer met de gravelbike op het dak (tesladragers en fietsdrager met voorvorkbevestiging) en een extra wielset naar Zuid-Portugal gereden. Ik vond het extra verbruik en geruis wel meevallen (geen reden om het niet opnieuw te doen). De drie wielen kon ik met wat klein spul kwijt door ze rechtop in de extra diepe ruimte te zetten. Vanwege de best wel diepe kofferruimte paste er ook nog 2 grote reistassen in. Al met al was ik erg tevreden met deze oplossing en heb ik genoten van mijn lokale ritjes.
 
  • Informative
  • Like
Reactions: M13z1 and phrank
Prima ding... 😭 🤔

Fiets.png