Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hoe openen jullie de Model 3 Chargeport? i.v.m. aanschaffen thuislader.

This site may earn commission on affiliate links.
Hij sluit bij mij pas als ik zeker 50 meter ben weggelopen.

Ik heb de indruk dat er met de bluetooth van ofwel je telefoon danwel auto iets is. Als ik jou was zou ik eens een ander toestel proberen.
50 meter? Dat is wel erg ver. Als ik thuis ben gaat de auto vaak sneller op slot dan elders.
 
Hij sluit bij mij pas als ik zeker 50 meter ben weggelopen.

Ik heb de indruk dat er met de bluetooth van ofwel je telefoon danwel auto iets is. Als ik jou was zou ik eens een ander toestel proberen.
Gebeurd met meerdere telefoons, volgens Tesla ligt het niet aan de BT maar is dat gewoon normaal.
Het is niet anders helaas, 50 meter is wel heel extreem idd. Maar doe voor de gein eens een keer alsof je de laadkabel vanuit de frunk pakt (duurt wel 30 sec) en dan terugloopt naar de laadpoort, denk dat het met timing te maken heeft, als je voor de auto staat begint ie gewoon te timeren om de auto te locken.
 
Gebeurd met meerdere telefoons, volgens Tesla ligt het niet aan de BT maar is dat gewoon normaal.
Het is niet anders helaas, 50 meter is wel heel extreem idd. Maar doe voor de gein eens een keer alsof je de laadkabel vanuit de frunk pakt (duurt wel 30 sec) en dan terugloopt naar de laadpoort, denk dat het met timing te maken heeft, als je voor de auto staat begint ie gewoon te timeren om de auto te locken.
Is volgens mij niet alleen afstand maat combinatie met tijd.
 
Dat gaat idd goed, laadklepje gaat idd open door hem even aan te raken.
Wat wel ellendig is is om de kabel te ontkoppelen. Dan moet je echt zitten te klooien in de app of via het touch screen in de auto. De MS had een handig knopje achter het klepje maar helaas niet meer op de M3. Nu hoop ik dat iemand een andere oplossing heeft maar daar geloof ik niks van.
ik overweeg SX3Y buttons of een Apple Watch te kopen. In de SX3Y app kan je de linker achterdeur programmeren om de laadpoort te ontgrendelen als je die een paar seconden vast houdt. Op een Apple Watch zijn er verschillende apps waar je een complication op de watch face kan plaatsen om de laadpoort te ontgrendelen.
 
ik overweeg SX3Y buttons of een Apple Watch te kopen. In de SX3Y app kan je de linker achterdeur programmeren om de laadpoort te ontgrendelen als je die een paar seconden vast houdt. Op een Apple Watch zijn er verschillende apps waar je een complication op de watch face kan plaatsen om de laadpoort te ontgrendelen.
Goede tip! Ben overigens niet van de Apple.