Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hoe oud is een Tesla Model S of X eigenaar?

Hoe oud is de eigenaar van een Model S of Model X in 2016


  • Total voters
    138
This site may earn commission on affiliate links.
Wel leuk om te zien dat er meer jongeren met een Tesla zijn. Mijn inschatting is dat ze vooral een succesvol bedrijf in ICT-richting hebben.

Op de weg zie ik Tesla rijders meestal kalend danwel grijs(wordend) ;-)

Klopt, ikzelf ben 32 en heb een IT Consultancy bedrijf.
Ik verwacht (hopelijk) volgende week met mijn nieuwe (eerste) Tesla te rijden.

Het is me pas echt beginnen interesseren na het plaatsen van zonnepanelen vorig jaar.
 
30 hier met mijn eerste Tesla aankoop. Maar dat was alweer 3 jaar geleden. ;) Tijd vliegt... Ik heb volgens mij nog een mail van mei 2012 in mijn inbox met de aankondiging van Model S US deliveries :). Helaas was ik een long-time TMC lurker (en eigenlijk nog wel een beetje :rolleyes:). Dus hier pas ingeschreven in 2014.

Wat betreft de (US) poll; er zal zeker wel een bepaalde bias in zitten vanwege de beperkte TMC populatie, maar ik denk dat het niet veel scheelt met de werkelijkheid..
 
Op de weg zie ik Tesla rijders meestal kalend danwel grijs(wordend) ;-)
Ik zie ook veel vrouwen in Tesla's rijden, en die zijn geen van allen kalend noch grijs, maar de originele haarkleur is voor mij echter niet te achterhalen. ;)
De door mij geschatte leeftijd van die vrouwen ligt voor zover ik gezien heb wel in de bell curve die zich nu aan het vormen is...;)
 
En nee ik ben geen ICT er, niet kalend,niet grijs en oja wel een man!

Zo iets dan?

images.jpeg
 
Wel leuk om te zien dat er meer jongeren met een Tesla zijn. Mijn inschatting is dat ze vooral een succesvol bedrijf in ICT-richting hebben.
Vooral de hosting tak en datacenters zijn aardig goed vertegenwoordigd volgens mij. Ik ken een heel aantal eigenaren en werknemers die wat hoger in die bedrijven zitten met een Tesla.

Maar dat zul je zelf ook wel herkennen vermoedelijk ;)