Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hoe TPMS resetten model S

Ik heb net een nieuw setje velgen met winterbanden gemonteerd op mijn Model S, met nieuwe sensoren.
Nu wil ik graag de TMPS resetten in de hoop dat ze herkend worden, maar ik kan het knopje in software versie 10 niet meer terugvinden. Kan iemand me vertellen hoe ik dat kan doen?

Weet het niet bij V10, ik heb momenteel nog V9 draaien... .

Maar als je bij "Service" geen Reset knop meer zou hebben, dan lukt het normaal ook door gewoon te gaan rijden.
Na enkele kilometer krijg je de pop-up met de melding: "Nieuwe Sensoren Vastgesteld, mogen ze ingelezen worden?"
Gewoon met OK bevestigen en komt vanzelf in orde.

Mvg. Xavier

Weet het niet bij V10, ik heb momenteel nog V9 draaien... .

Maar als je bij "Service" geen Reset knop meer zou hebben, dan lukt het normaal ook door gewoon te gaan rijden.
Na enkele kilometer krijg je de pop-up met de melding: "Nieuwe Sensoren Vastgesteld, mogen ze ingelezen worden?"
Gewoon met OK bevestigen en komt vanzelf in orde.

Mvg. Xavier
Dat dus, zo werkte het bij mij afgelopen winter.

Ik heb een S uit 2013 met de eerste generatie sensoren, zonder individuele bandendrukken in beeld. Vandaag nog een keer een andere wielconfiguratie gekozen in de hoop dat daar ook een reset bij in zit, maar heb nog steeds de melding dat hij geen sensoren kan lezen.