Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hoedenplank koordjes, tipje voor Tesla

This site may earn commission on affiliate links.
Inmiddels 2 maanden mijn nieuwe Model S, flink "gepimpt" met nogal wat opties.
Wat me vrij snel, binnen een paar dagen, begon te irriteren was het ontbreken van de "hoedenplank koordjes".
spullen in de achterbak, klep dicht en rijden maar, om er vervolgens achter te komen dat je niets meer in de binnenspiegel ziet. Stoppen, uitstappen, klep open, plank naar beneden en rijden maar, erg leuk, vooral als het regent ;-(
Het internet opgedoken en aan het zoeken geslagen.
Koordjes gevonden bij: Home
De dopjes had hij jammer genoeg niet maar bij: Bevestigingsclips Hoedenplank Citroën online kopen? I MyXLshop kun je ze heel goedkoop vanuit China laten komen.
In het totaal was ik 14,53 euro kwijt, voor de touwtjes en dopjes dan, maakt het totaal 136.404,53 euro ;-)

Groet, Pauluske

IMG_3915.JPG
 
  • Like
Reactions: PGMyst
Mooie oplossing. Overigens is er ook een kant en klare oplossing voor de model S hier verkrijgbaar: Autolift voor Hoedenplank Model S — Tesland.com

Iets duurder maar bij een goed en vertrouwd adres in Nederland.
En binnen een paar dagen in huis. Trouwens die van Tesland is elastisch, dus blijft hij strak staan, en komt dus niet tussen de rubbers. En het schijnt als je langs komt dat ze hem gratis voor je plaatsen.
 
Mooie oplossing. Overigens is er ook een kant en klare oplossing voor de model S hier verkrijgbaar: Autolift voor Hoedenplank Model S — Tesland.com

Iets duurder maar bij een goed en vertrouwd adres in Nederland
Mooie oplossing. Overigens is er ook een kant en klare oplossing voor de model S hier verkrijgbaar: Autolift voor Hoedenplank Model S — Tesland.com

Iets duurder maar bij een goed en vertrouwd adres in Nederland.

Minder mooi ook, vind met name de bevestiging aan de hoedenplank van de "Autolift" wat minder

IMG_3917.JPG
 
En binnen een paar dagen in huis. Trouwens die van Tesland is elastisch, dus blijft hij strak staan, en komt dus niet tussen de rubbers. En het schijnt als je langs komt dat ze hem gratis voor je plaatsen.

Wanneer je de touwtjes op deze plaats monteert, blijven ze op gelijke afstand van de klep en vallen ze dus niet naar beneden.
Vind van de "Autolift" de bevestiging aan de hoedenplank zelf niet mooi

IMG_3917.JPG
 
Zowel mijn MS en MX hebben in Almere een "pimp my ride" behandeling gehad.
Kan niks anders zeggen dat ik zéér tevreden ben :rolleyes:
Mijn MS heeft ook een en ander uit Almere onder de leden. Eerst Alloygators, maar die vond ik al heel snel niet mooi en waren er in een paar dagen weer vanaf. Verder is de BlackVue dashcam heel netjes ingebouwd. Mijn zwarte piano dashboard panelen schitterden wel mooi, maar dat is voor mij, met één oog, nou juist heel hinderlijk. Wrappen van die panelen met carbon folie leverde tot twee keer toe geen mooi resultaat op. Steeds een randje in het zicht en loslatende hoekjes. De mannen in Almere hebben originele carbon panelen gemonteerd.
En als je daar toch bent zijn het hoedenplanktouwtje en een aantal echt werkende LED lampjes snel gemonteerd.
De eigenaar zit ogenschijnlijk ver weg, maar in de praktijk is ie net een witte zwaan en vliegensvlug.