Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

homelink en faac

This site may earn commission on affiliate links.
Die van mij zien er iets ouder uit
hsz1.png

en ben in de handleidingen aan het zoeken naar de transmissie. Het enige wat ik vind is de frequentie: 868MHz
 
Ik heb een Crawford Normstahl Magic 1000 motor.
Het lukte niet direct om de link te maken. Na wat worstelen en raadplegen van de handleiding is het uiteindelijk gelukt. De motor beschikt over een 'learn' functie die op een bepaald moment moet worden ingedrukt.
Ik heb het automatisch openen uitgeschakeld omdat ik vaak in eigen buurt rondrijd en het is verraderlijk om ongewild de poort te openen.
Intussen heb ik ook 2 andere poorten geprogrammeerd en daar werkte het onmiddellijk.
goeie middag,
bij mij lukt dit niet. Hoe lang druk je op de leerfunctie?
alvast bedankt voor elke tip.
mvg Filip
 
bedankt. waar vind ik dat lijstje?
grz Filip

Mijn poortopener staat ook niet op het lijstje. En in eerste instantie herkende hij het signaal niet.
Tot ik hier ergens een tip las om het te proberen vanuit de frunk (afstandsbediening in frunk houden en richten naar voor). En ja, hij pikte het signaal op.
Jammer genoeg voor mij, werkte het toen nog niet :(.
 
Ik heb de universal 2-channel receiver model PR433-4 gekocht en geïnstalleerd. Met de afstandsbediening en homelink de zaak gekoppeld. Toen met de Learn knop ook de laatste stap kunnen uitvoeren. De homelink is ook actief in mijn Tesla Model 3 en als ik er op druk zie ik ook iets op de receiver gebeuren (ledje brand). Helaas houdt het hier op en schakelt het systeem niet in? Iemand een idee?