Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Homologatie van de 'power folding mirrors'

This site may earn commission on affiliate links.
Dat is toch eigenlijk bizar. Ik wil dit ook, maar hoe gaat dan dan?....ik stel me zo voor dat je naar een service center gaat voor een diagnose en dat je vervolgens totaal aan de goden bent overgeleverd....de service monteur komt terug met een ernstig gezicht. "Sorry meneer, geen draden. U kunt er weliswaar niets aan doen, maar het wordt voor u dus 2400 euro".
Waar hangt dit van af? Of je een 'vroege' Model S hebt? Het productieproces zal toch met ingang van een bepaalde datum veranderd zijn, dit moet dan toch eenvoudig aan je VIN te relateren zijn? Ik heb de mijne medio november gekregen. Het idee dat dit zo willekeurig is als het lijkt weerhoudt me er van, ook al zou ik er anders misschien wel 2400 voor over gehad hebben. Waarom communiceert Tesla hier niet helderder over (ach, hoor mij eens) in een nieuwsbrief of zo?
Of begrijp ik het nu helemaal verkeerd?
Don't shoot the messenger:scared:... Heb t maar ff naar het juiste draadje genomen, hier komt mijn info vandaan.
 
Ik ga a.s. maandag mijn Model S ophalen. Zitten daar de elektrisch inklapbare spiegels al op?
Wel nog in 2013 besteld.

Ik had de mijne in augustus 2013 besteld (met het Tech Pack) en ben hem eind februari gaan ophalen... zonder elektrisch inklapbare spiegels. Dus ik vrees er een beetje voor. Als dit niet uitdrukkelijk vermeld stond in de Configurator op het ogenblik van je bestelling, dan vrees ik dat het een Tesla-dure retrofit gaat moeten worden...
 
Ik had de mijne in augustus 2013 besteld (met het Tech Pack) en ben hem eind februari gaan ophalen... zonder elektrisch inklapbare spiegels. Dus ik vrees er een beetje voor. Als dit niet uitdrukkelijk vermeld stond in de Configurator op het ogenblik van je bestelling, dan vrees ik dat het een Tesla-dure retrofit gaat moeten worden...

Aarghh :crying: We gaan het zien. Ik laat het maandag wel weten hier.