Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

How to make your own "Tesla garage"

This site may earn commission on affiliate links.
bijna klaar!(enkel het zand nog wat invegen
hier komen volgend jaar (bij het huwelijk van ons dochter) 8 tesla's te staan.
IMG_4857.JPG
 
Homelink compatibel hekje?

Is dat om het konijn binnen te houden of de kabouterdieven buiten?

LOL. De Duitse herder van mijn dochter blijft er mooi achter zitten en er zijn er toch al een aantal over gestruikeld. Het is pik donker aan de zijkant en het hekje staat op kniehoogte. Enige nadeel is, dat ik het telkens moet herstellen. Een homelink compatibel hekje zou wel de max zijn. Maar alles op zijn tijd hé.
trouwens, het konijn kruipt er onder!
 
Hallo,

Alvorens mijn bewondering uit te drukken over dit onderwerp zal ik me even kort voorstellen n.a.v. mijn 1e post op dit schitterende forum alwaar (toekomstige) bezitters of geïnteresseerden een schat aan info en ervaringen vinden. Mijn (forum)naam is Joeri en ik woon momenteel nog in lubbeek maar verhuis binnenkort naar Sint-Joris-Winge. Momenteel nog geen Tesla S in bezit en ook nog niet in bestelling maar de bestelling staat wel op de planning voor 2015.
Bij deze nog even Frank feliciteren met z'n schitterend idee en dito uitvoering van de 'Tesla-garage' ... ;-)
 
LOL
Let toch maar op voor de klimop die pogingen doet om de garage te veroveren.

En ik die dacht dat ik de enige was die op de details let...
Dat had ik gisteren ook gemerkt en er is ondertussen al ingegrepen.

- - - Updated - - -

Hallo,

Alvorens mijn bewondering uit te drukken over dit onderwerp zal ik me even kort voorstellen n.a.v. mijn 1e post op dit schitterende forum alwaar (toekomstige) bezitters of geïnteresseerden een schat aan info en ervaringen vinden. Mijn (forum)naam is Joeri en ik woon momenteel nog in lubbeek maar verhuis binnenkort naar Sint-Joris-Winge. Momenteel nog geen Tesla S in bezit en ook nog niet in bestelling maar de bestelling staat wel op de planning voor 2015.
Bij deze nog even Frank feliciteren met z'n schitterend idee en dito uitvoering van de 'Tesla-garage' ... ;-)

bedankt, en welkom op het forum en hopelijk ook snel een model S onder uw kont.