Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

How to make your own "Tesla garage"

This site may earn commission on affiliate links.
Net om 25m² planchetten geweest voor het plafond van de carport.
nu nog wachten op wat beter weer en meer goesting.
het zal iets voor na de vakantie Sri Lanka/Malediven worden;)
er kan toch veel gerief in onze model S:)
20180203_131856.jpg
20180203_131505.jpg

let even op de witte Citroën. Die had zijn handrem vergeten optrekken en was achteruit gebold tegen de paal van het afdak.
deuk in de auto....
 
  • Like
  • Funny
Reactions: M.W., STLL and FVO
@Xfrank : Zitten er katten in de buurt? Toch een risocootje met een carport.
Ik heb ook een carport (bijlange niet zo'n mooie), maar bovenop een auto hebben ze blijkbaar een ideaal uitzicht. Bij voorkeur als deze net proper gewassen is :mad:.
Ik heb al van alles geprobeerd: obstakels, nylondraad, pieptoestel met ultrasoon, peper, koffiegruis; Niets dat helpt voor de langere termijn.
Als er iemand tips heeft?
 
  • Funny
Reactions: simonsmidt
@Xfrank : Zitten er katten in de buurt? Toch een risocootje met een carport.
Ik heb ook een carport (bijlange niet zo'n mooie), maar bovenop een auto hebben ze blijkbaar een ideaal uitzicht. Bij voorkeur als deze net proper gewassen is :mad:.
Ik heb al van alles geprobeerd: obstakels, nylondraad, pieptoestel met ultrasoon, peper, koffiegruis; Niets dat helpt voor de langere termijn.
Als er iemand tips heeft?
een tesla kopen. bij een ICE worden de katten aangetrokken door de warme motorkap.
We hebben zelf een kat, maar in 4 jaar nog nooit kattenpoten aangetroffen op de tesla. wel lag ze vroeger regelmatig in de garage te slapen op de Hyundai

Ik heb nog een referral voor je, remember?;)
 
@Xfrank : Zitten er katten in de buurt? Toch een risocootje met een carport.
Ik heb ook een carport (bijlange niet zo'n mooie), maar bovenop een auto hebben ze blijkbaar een ideaal uitzicht. Bij voorkeur als deze net proper gewassen is :mad:.
Ik heb al van alles geprobeerd: obstakels, nylondraad, pieptoestel met ultrasoon, peper, koffiegruis; Niets dat helpt voor de langere termijn.
Als er iemand tips heeft?
Mijn Audi en warme motor trokken meerdere buurtkatten om onder de carport op mijn motorkap de nacht door te brengen.
Dat bleef zo met de Tesla. Ik heb 2 stuks ultrasoon verjagers geplaatst. Een op 20 cm boven de grond richting de ingang van de carport, één naast de auto boven de 'motorkap'. Dat heeft wel geholpen, de katten zijn er niet meer geweest.
Ook jongelui kun je effectief verjagen met de ultrasoon verjager. Wij hebben een tuin met zwemplateau aan het water. Door ons min of meer openbaar gemaakt. Na het zwemmen wordt er veel geklierd onder elkaar. Ik richt de ultrasoon verjager op het groepje en .... ze zijn zo weg.
 
@Xfrank : Zitten er katten in de buurt? Toch een risocootje met een carport.
Ik heb ook een carport (bijlange niet zo'n mooie), maar bovenop een auto hebben ze blijkbaar een ideaal uitzicht. Bij voorkeur als deze net proper gewassen is :mad:.
Ik heb al van alles geprobeerd: obstakels, nylondraad, pieptoestel met ultrasoon, peper, koffiegruis; Niets dat helpt voor de langere termijn.
Als er iemand tips heeft?

Hond?
 
  • Like
Reactions: Michel3