TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

HUD in Tesla

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Hans69, Nov 26, 2014.

1. Hans69

Hans69 Member

Kwam net een coole video tegen - Navdy zou tof zijn moest dit in de Tesla geïntegreerd zijn.

2. billytcherno

billytcherno Member

Inderdaad! Iets gelijkaardig retrofitten zal niet evident zijn, het betekent oa dat de voorruit dient veranderd te worden etc. In elk geval, als je HUD gewoon bent, dan is het lastig als je zonder moet rijden. Nu, van alle informatie-combinaties die ik op mijn HUD heb, is snelheid + RPM het enige wat ik echt gebruikt. GPS enzo, daar heb je de stemcomputer voor. en Siri helpt op de iDevice. Mocht het een geruststelling zijn, heel wat wagens in het segment van de MS hebben ook geen HUD ;-)

K

3. tonvanboven

tonvanboven Member

Niet elke voorruit is geschikt voor een HUD, je krijgt alles dubbel te zien indien er een coating in zit. In mijn plug-in zit een HUD maar ik mis hem niet in de S.

4. HWS

HWS Speedjunkie

Mwah mijn vorige auto had het wel, X5, en samen met het Topview systeem mis ik deze 2 opties het meest.

5. TTheo

TTheo Member

+1 hier

6. gelden

gelden Active Member

Ik heb dit weekend in een i8 gereden. Ik vond die hud maar irritant (leidt af).

7. HWS

HWS Speedjunkie

Dat schijnen mensen ook te zeggen over ons grote scherm.... Ik ken iemand die na een paar maanden een nieuwe auto inruilde omdat ie dacht dat ie t niet zou missen. Was een vergissinkje van 20k.:crying: Voor mij is het als centrale vergrendeling, airco of navigatie. Vond iedereen die het niet had ook onzin totdat ze er zelf aan gewend waren.

8. PaulusdB

PaulusdB Mayor Gnomus Vintage Limb

'First world problems' noemt men dit soort discussie op het engelstalige gedeelte van dit forum. Treffend uitgedrukt :frown: .

9. JeroendeB

JeroendeB Member

Mijn vorige auto ( X5, nu doorgeschoven naar mijn vrouw ) had deze optie. Twee jaar mee gereden en eigenlijk nooit gebruikt. Bij de traject controle op de A2 betrapte ik mezelf telkens op het kijken naar de snelheidsmeter terwijl de snelheid voor mijn neus geprojecteerd werd.
    Geef mij maar een uit de kluiten gewassen iPad!!

Share This Page