ERvee
Active Member
Beetje aanvullen. Met dat aantal km's per dag moet je rustig rijden om t op 1 lading te halen en waarschijnlijk (zeker in de winter) dagelijks ergens beetje bijladen. Als dat op locatie kan is t ideaal. Rij je naar n kantoor waar je van weet of er (vrije) mogelijkheden zijn om te laden dan is de drempel erg laag. Als dat niet het geval is, of je hebt geen zekerheid dan wil je een SuC of andere snellader op de route. Ben je wel iedere dag 10 a 15 min extra tijd kwijt aan SuC aandoen en beetje bijladen.
Tov een v60 diesel is er zeker een brandstofvoordeel, echter niet die 50k van hierboven imho. Voordeel van nog geen/lagere wegenbelasting, veel goedkopere 'brandstof' en minder onderhoud is echter fors, zeker met die km's en de moeite waard om s naast elkaar te zetten.
Bovendien rij je dan de meest toffe, vooruitstrevende en schone auto van het moment!
Tov een v60 diesel is er zeker een brandstofvoordeel, echter niet die 50k van hierboven imho. Voordeel van nog geen/lagere wegenbelasting, veel goedkopere 'brandstof' en minder onderhoud is echter fors, zeker met die km's en de moeite waard om s naast elkaar te zetten.
Bovendien rij je dan de meest toffe, vooruitstrevende en schone auto van het moment!