Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hulp gevraagd voor TESLA - Kalender

This site may earn commission on affiliate links.
@ All:

Het is zo stilaan weer tijd om aan een nieuwe muurkalender te denken... .
Na 2014 het 'Camaro'-jaar wou ik 2015 in Tesla stijl hebben gezien er in 2015 eentje voor mij op de planning staat... . :love:

Echter op het net niets te vinden wat Tesla betreft; dus even met dochter Ayla ( grafisch designer ) overlegd; en ze wil zelf eentje maken.

Natuurlijk nu de noodzaak om aan goeie foto's te geraken... .

Hier al prachtige foto's zien passeren van o.a. XFrank en ook de zwart/wit foto van Vincent met zijn witte S.

Om nu geen ambras te krijgen met copyright en dergelijke wou ik graag hier de vraag om foto's stellen.

Ik heb dus 12 foto's nodig van Model S-en, alle 'poses' zijn goed, in een zo hoog mogelijke resolutie.

De bedoeling zou zijn om ze op voldoende oplage te laten drukken zodat alle geïnteresseerden hier op het forum ze ook - tegen kostprijs - te kunnen bezorgen.
Ik moet er niks aan verdienen, het is enkel zo dat ik er geen 100 ga laten drukken als ik er maar 2 nodig heb... .

Dus...

1) Wie wil graag met zijn Tesla op de kalender, of mag ik zijn/haar foto 'gebruiken'

2) Wie is mogelijks geïnteresseerd in een exemplaar van de kalender


Alvast bedankt voor de interesse!

Wie al meteen een foto wil bezorgen mag dit rechtstreeks naar mijn mailadres sturen: [email protected]


Ik zie alvast uit naar jullie reacties !!


Grtz.

Xavier
 
@ Willem: Waarom niet? Tegenwoordig maak je met een iPhone ook mooie foto's… .

Reeds 3 wagens binnengekregen, 2 rode en een zwarte, andere kleuren nog gewenst… .

Wie is nog kandidaat ??

Vincent?

Kwestie van alles een beetje vlot te laten verlopen zodat de kalenders ruimschoots op tijd ( onder de Kerstboom en ) aan de muur kunnen prijken.

Merci !

Xavier
 
@ Willem: Waarom niet? Tegenwoordig maak je met een iPhone ook mooie foto's… .

Reeds 3 wagens binnengekregen, 2 rode en een zwarte, andere kleuren nog gewenst… .

Wie is nog kandidaat ??

Vincent?

Kwestie van alles een beetje vlot te laten verlopen zodat de kalenders ruimschoots op tijd ( onder de Kerstboom en ) aan de muur kunnen prijken.

Merci !

Xavier

Er is ook nog een berg foto's te vinden op de E-rally pagina: https://www.facebook.com/erallyEU/photos_stream
 
@ Willem: Waarom niet? Tegenwoordig maak je met een iPhone ook mooie foto's… .

Reeds 3 wagens binnengekregen, 2 rode en een zwarte, andere kleuren nog gewenst… .

Wie is nog kandidaat ??

Vincent?

Kwestie van alles een beetje vlot te laten verlopen zodat de kalenders ruimschoots op tijd ( onder de Kerstboom en ) aan de muur kunnen prijken.

Merci !

Xavier

Ik heb een bruine en kan je foto's bezorgen. Stuur me anders een PM
 
Zal je nog wat sturen van een blauwe - de mijne -;)


@ Willem: Waarom niet? Tegenwoordig maak je met een iPhone ook mooie foto's… .

Reeds 3 wagens binnengekregen, 2 rode en een zwarte, andere kleuren nog gewenst… .

Wie is nog kandidaat ??

Vincent?

Kwestie van alles een beetje vlot te laten verlopen zodat de kalenders ruimschoots op tijd ( onder de Kerstboom en ) aan de muur kunnen prijken.

Merci !

Xavier
 
@ Willem: Waarom niet? Tegenwoordig maak je met een iPhone ook mooie foto's… .

Reeds 3 wagens binnengekregen, 2 rode en een zwarte, andere kleuren nog gewenst… .

Wie is nog kandidaat ??

Vincent?

Kwestie van alles een beetje vlot te laten verlopen zodat de kalenders ruimschoots op tijd ( onder de Kerstboom en ) aan de muur kunnen prijken.

Merci !

Xavier

Ik vind dit wel een stoere foto als je de stickers voor lief neemt.

Tesla.jpg
 
Ok, ga het proberen! Heb de Tesla laten coaten dus ga proberen mooie detail foto's te maken waar je de druppels er van af ziet glijden. Of iets anders maar dat hangt af van de inspiratie! Heb ook nog een Nikon dus moet wel lukken. Dank voor je vertrouwen, of mijn pics er nu inkomen of niet.