Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hulp gevraagd voor TESLA - Kalender

This site may earn commission on affiliate links.
@ Bas: Inderdaad mooie foto's. Opnieuw maken is teveel gevraagd, maar hoe groot zijn deze? Hier kopiëren levert maar een 600KB op en da's te weinig voor een afdruk.
Mocht je ze in hogere resolutie hebben gemaakt mag je ze gerust doormailen.

@ Egbert: Ah, OK, gevonden !

Eind deze week beslissen we definitief over de foto's.

Xavier
 
Work in progress. Poging om iets moois als pin-up te creëren voor de kalender:cool:
image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg

image.jpg
image.jpg


image.jpg


Dit zijn wat foto's van mijn iPhone. Hoop dat er wat leuks uitkomt.

Mijn dank is alvast groot aan Adrian Sommeling en Studio34x
 
Work in progress. Poging om iets moois als pin-up te creëren voor de kalender:cool:

Dit zijn wat foto's van mijn iPhone. Hoop dat er wat leuks uitkomt.

Mijn dank is alvast groot aan Adrian Sommeling en Studio34x
Ziet er goed uit. En handig, want die foto's kan ik ook gebruiken als bureaublad achtergrond ofzo. Dezelfde kleurstelling en op dezelfde dag geleverd dus bijna hetzelfde kenteken :)
 
Hi,

Morgen wordt de definitieve keuze van de foto's vastgelegd, we nemen als basis, de hoogste resolutie en de mooiste composities. Momenteel is de keuze al teruggebracht op 18 foto's.
Wie niet op de kalender zal staan is dus NIET omdat het slechte foto's zijn, maar omdat er passendere keuzes waren, we houden momenteel zelfs geen rekening met wie de eigenaren zijn, kwestie van objectief te blijven.

Diegene die reeds gevraagd hadden om hun nummerplaat / kenteken onherkenbaar te maken wordt zeker zo uitgevoerd.


Echter nog 1 praktische vraag !!

Heeft iemand een idee of we op de cover een Tesla T en de naam TESLA mogen vermelden?
Ik heb reeds een mail gestuurd naar [email protected] maar kreeg tot op heden geen reactie.
Mijn vrouw haar vriendin is advocate en raadt het af om dit er op te zetten, kan lelijk tegenvallen qua licenties en als je dan nog weet dat het om een Amerikaanse firma gaat... .
Misschien heeft iemand van jullie nauwe contacten met Tesla mensen die hier op kunnen antwoorden!?

Alvast bedankt!

Grtz.

Xavier
 
Hello,

De laatste hand wordt gelegd aan de kalender...

Nog een vraagje aan de mensen die hun foto's doorgestuurd hebben: We zouden bij elke foto vermelden "foto gebruikt met toestemming van eigenaar" en eventueel aangevuld met de naam van de eigenaar, bv. "P. Geertsen".
Heeft iemand bezwaar bij het plaatsen van de naam en heb je liever totaal geen vermelding van de naam? Ik zou hoedanook geen voornamen vermelden, tenzij door u anders gevraagd. Of zetten we de forumnaam er op?

Niemand iets te weten gekomen i.v.m. het gebruik van de naam Tesla en het logo?

Thanks !

Xavier
 
Mocht je een foto van mij gebruiken, dan heb ik geen bezwaar.. kan wat mij betreft ook zonder ..
of ergens één keer iets vermelden over waar de foto's vandaan komen. niet bij elke foto

Hello,

De laatste hand wordt gelegd aan de kalender...

Nog een vraagje aan de mensen die hun foto's doorgestuurd hebben: We zouden bij elke foto vermelden "foto gebruikt met toestemming van eigenaar" en eventueel aangevuld met de naam van de eigenaar, bv. "P. Geertsen".
Heeft iemand bezwaar bij het plaatsen van de naam en heb je liever totaal geen vermelding van de naam? Ik zou hoedanook geen voornamen vermelden, tenzij door u anders gevraagd. Of zetten we de forumnaam er op?

Niemand iets te weten gekomen i.v.m. het gebruik van de naam Tesla en het logo?

Thanks !

Xavier
 
als je een van mijn foto's gebruikt mag je mijn gegevens daarvoor gebruiken no problem

Hello,

De laatste hand wordt gelegd aan de kalender...

Nog een vraagje aan de mensen die hun foto's doorgestuurd hebben: We zouden bij elke foto vermelden "foto gebruikt met toestemming van eigenaar" en eventueel aangevuld met de naam van de eigenaar, bv. "P. Geertsen".
Heeft iemand bezwaar bij het plaatsen van de naam en heb je liever totaal geen vermelding van de naam? Ik zou hoedanook geen voornamen vermelden, tenzij door u anders gevraagd. Of zetten we de forumnaam er op?

Niemand iets te weten gekomen i.v.m. het gebruik van de naam Tesla en het logo?

Thanks !

Xavier