Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hulp gevraagd voor TESLA - Kalender

This site may earn commission on affiliate links.
Bedankt voor de reacties, we zien nog even hoe we het meest 'pro' de verwijzing er op zetten.
@ XFrank: is OK, we hebben al een deal met Fréderic Louis voor de copyrights.
@ Hendrik: moeten wij nog toestemming vragen aan de fotograaf voor jouw foto?

De prijs zal zeker meevallen, ( allez, dat vind ik toch… ), we onderhandelen nog even met de drukker voor prijs versus oplage.

Er is nog een klein beetje werk aan, maar we veronderstellen dat we woensdag de definitieve versie naar de drukkerij kunnen doormailen.
Met een beetje geluk kunnen we dan vrijdag aanstaande de 'verkoop' beginnen… .
Kwestie dat voor 1 december iedere kandidaat een exemplaar in de bus kan hebben.


Ik heb gisteren Byron een berichtje gestuurd, maar er nog geen reactie op gekregen.
Liefst zouden we het een "Tesla Kalender" noemen, maar indien geen zekerheid verkregen kan worden gaan we voor "Tesla Fans Kalender"

Ayla ging nog zorgen voor een sneak-preview versie die ik hier zou posten, dus zodra alle stukjes van de puzzel gelegd zijn komt die er aan.

Dus… nog even de spanning er in houden.

We zijn hier ook alvast benieuwd naar jullie reacties.

Tot binnenkort !

Xavier
 
Hela Hola !!

De kalender is op een puntje en een komma na klaar !

Hierbij de beloofde Preview:

PREVIEW-1000px.jpg


Woensdag afspraak met de drukker, nu gaat het vooruit... .

Xavier
 
Great Job!
Zie dat de ex elektriciteitscentrale van Ruien het ook gehaald heeft! Mijn schoonvader zal happy zijn, geeft zijn ganse leven daar gewerkt. Ik zelf heb daar een 3-tal vakantiejob gedaan, ook intussen lang geleden... Binnenkort wordt alles afgebroken