TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

[Hulp gezocht] Met de Tesla naar het gala

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by Frank Barten, Apr 20, 2016.

1. Frank Barten

Frank Barten Member

Dag Tesla bezitters!

Over een paar weken doe ik mijn VWO eindexamen en daar hoort natuurlijk een gala bij. Voor dat laatste ben ik samen met 4 vrienden nog op zoek naar een passend vervoersmiddel. Zelf ben ik sinds de lancering van de Model S groot Tesla-fan en kijk ik nog steeds mijn ogen uit elke keer dat ik er eentje spot! Het lijkt mij dan ook fantastisch om in een Tesla op het gala te verschijnen. Echter, dat blijkt nog niet zo gemakkelijk... We hebben allemaal geen directe kennissen die in het bezit zijn van een Model S en huurmaatschappijen kunnen ons ook niet helpen. Daarom hoop ik op hulp van één van jullie!

Is er iemand die zijn of haar Tesla (elke kleur/type) hiervoor ter beschikking zou willen stellen? Het gaat ons om de entree bij het gala, wat maar enkele minuten duurt. U hoeft ons dus echt niet allemaal thuis op te halen en weer af te zetten. Een proefritje zouden we erg gaaf vinden, maar hoeft ook niet. Verder wassen we uw auto (als u dat wilt) en bieden we een leuke onkosten vergoeding.

Datum: 26 mei 2016
    Tijd: tussen 20:30 en 21:30 uur

Wie woont er in de omgeving en wil ons helpen, en tegelijkertijd nog leuk verdienen ook? We horen het graag (mag ook via de mail: [email protected])!

Met vriendelijke groeten,
    Frank Barten

2. pvkeep

pvkeep Paul van Keep

Cool plan. Ik woon helaas aan de andere kant van het land dus het gaat m niet worden.

3. Desiré

Desiré Member

Ik woon ook iets te ver weg maar mijn dochter had hetzelfde idee. Mag nu ook de blits maken voor, en met, een stel jonge dames en hun naar hun galabal brengen. :cool:

4. Basvdpoel

Basvdpoel Member

Helaas te ver weg voor mij. Maar als je het gala nu even verplaatst richting zuid Holland..

5. Napoli

Napoli Member

Is helaas meer dan een uur heen en een uur terug rijden voor me. Anders was het geen probleem geweest.
    Leuk idee zelfs!!
    Succes met verder zoeken.

6. Erik-S85

Erik-S85 Member

Voor mij helaas ook te ver maar misschien wat voor @tonvanboven ?

7. PaulusdB

PaulusdB Mayor Gnomus Vintage Limb

Of men kiest voor de 'officiele' methode. Meteen alles goed geregeld met verzekering, etc.

Snappcar

• Informative x 1
  8. Frank Barten

Frank Barten Member

Bedankt voor de reacties, jammer dat jullie allemaal te ver weg wonen!

Bedankt voor de tip! Ik had daar zelf ook al gekeken, maar de meesten vereisen een minimumleeftijd van 25 jaar. Er staat er nu echter eentje bij die ik gisteren nog niet was tegengekomen, hopelijk kunnen we daar iets mee.

9. Frank Barten

Frank Barten Member

Helaas...
    "Sinds 1 Februari 2015 moet je minimaal 21 jaar oud zijn om deel te nemen aan SnappCar."

10. LastNLSig

LastNLSig Active Member

Daar heb je pech. Deventer is voor mij wel te doen en had de grap er wel van ingezien. Had ik een Sig rood klassieker voor je gehad.
    ' Had' want die avond kom ik net (laat) terug van Keulen airport (met de MS).

11. PaulusdB

PaulusdB Mayor Gnomus Vintage Limb

Laat je toch gewoon een van de ouders of andere familieleden huren en rijden?

12. CO2CLEAN

CO2CLEAN Olivier Willemsen

Lijkt mij ook, maar volgens mij is er ook een probleempje met het aantal mensen in de auto. Zo is het de bedoeling dat er 4 vrienden van Frank meegaan. Dan heb je dus 6 zitplaatsen nodig (als een ouder rijdt). Dus ik weet niet of het überhaupt mogelijk is.

13. Frank Barten

Frank Barten Member

Klopt, daar zitten we nog een beetje mee. Het liefst zouden we zelf die laatste 100 meter rijden, maar daar zitten de meeste eigenaren niet op te wachten (en dat is begrijpelijk).
    Maar desnoods kruipt er eentje (op de stoelen) in de achterbak voor dat laatste stukje, dat is juist ook wel een grappige vertoning.

We gaan proberen om met onze ouders via SnappCar wat te regelen, maar als hier iemand is die ons zou willen helpen zou dat helemaal tof zijn!

Bedankt voor het meedenken.

14. ebullio

ebullio Active Member

Ik hoop wel dat er een van jullie dan al op 8 jarige leeftijd eindexamen doet, anders zou de achterruit er wel eens uit kunnen gaan.
    Maar als het om 100 meter gaat, zal het wel kunnen om in de trunk te gaan liggen, dan ff geen Ludicrous sprintje doen.

15. Frank Barten

Frank Barten Member

Precies, beetje passen en meten dan lukt het wel! ;)

Nu alleen de Tesla nog..

16. pvkeep

pvkeep Paul van Keep

Dan zou ik toch gaan voor een niet D versie zodat een van de jongens zich in de frunk kan vouwen. Dat lukt net.

• Funny x 1
  17. pdegeus

pdegeus Member

Hi Frank, ik kan mijn Tesla wel heel eventjes ter beschikking stellen :) Ik heb een vrij jonge 85D in Deep Blue Metallic. Geen stoelen in de achterbak trouwens ;)
    DM maar even voor contactgegevens en om verder af te spreken.

• Like x 7
  18. Maarten

Maarten Active Member

Kijk, een oplossing!
    We krijgen toch wel even een filmpje te zien over de aankomst in het draadje "Tesla gebeurtenissen", hè Frank?

19. PaulW5

PaulW5 *****Driver

Veel plezier Frank! Twee jaar geleden voor gala voor 4 dames "tesla service" mogen aanbieden! Voor mij is deze helaas te ver weg, maar denk dat het wel goed gaat komen!

20. Frank Barten

Frank Barten Member

Uiteraard ;)

Share This Page