Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

ICE verkopen - jos de autohandelaar

This site may earn commission on affiliate links.
Momenteel ben ik aan het bekijken om mijn huidige wagen (ICE die zal vervangen worden door de Tesla) te verkopen. Ik kreeg een sms van 'jos de autoverkoper'. Heeft al iemand daar ervaring mee?

Thanks
 
Hehe thanks voor de reacties. Ik vond het gewoon vreemd plots volgende sms te krijgen uit het niets:
Beste, met jos autohandelaar ik ben opkoper van alle autos camions camionetten 4x4 hebben jullie iets te koop laat me zo vlug mogelijk iets weten danku

Dacht dat misschien Tesla samenwerkte met een verkoper, vandaar de vraag naar info
 
Hehe thanks voor de reacties. Ik vond het gewoon vreemd plots volgende sms te krijgen uit het niets:
Beste, met jos autohandelaar ik ben opkoper van alle autos camions camionetten 4x4 hebben jullie iets te koop laat me zo vlug mogelijk iets weten danku

Dacht dat misschien Tesla samenwerkte met een verkoper, vandaar de vraag naar info

Ik zou daar niet op reageren. Mogelijk is het een scam om je te laten betalen voor een retour SMS.
 
SEO score of Relevance Ranking binnen Google's Knowledge Graph.

Het helpt ook dat onze Jos verder niet veel online ambities lijkt te hebben :)

Ik heb mijn vorige Tesla via Autoscout verkocht, kreeg daar ook wel wat rare reacties maar met een beetje inventiviteit kun je wel filteren op de serieuze kopers...
Daarna zijn er ook medewerkers van Tesla die veel ervaring in de autowereld hebben, en daarom ook wel eens een goed aanbod krijgen van een connectie....