Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Ideeën ter verbetering van Tesla Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Kleinigheidje, maar toch ... ik heb de sunroof aan het rechter stuurwieltje gekoppeld, veel fijner dan te moeten schakelen tussen de schermen. Maar ... als ik het dak, zeg maar, naar achteren wil schuiven (open), moet ik het wieltje naar voren draaien - en andersom natuurlijk. Begin eraan te wennen, maar het voelt onlogisch, en moet omgekeerd kunnen, toch?
+1

Is dat zo? Weer wat geleerd. Lijkt me vooral handig bij t sluiten. Als ik m dicht wil doen doe ik m altijd eerst per ongeluk open:crying:.
+1
 
Nog eentje, eigenlijk gek dat ik er pas na vier maanden toeren achter kom ... Gisteravond lever ik mijn oude moe af voor op de parkeerplaats voor haar woning, wil de deur voor haar openhouden, laat mijn portier open zodat de lichten aan zullen blijven ... aan blijven?? welnee, gaan gewoon direct uit?? Okee, ik weet het, kan follow-me-home aanzetten (dat heb ik dus meteen gedaan), maar het is toch gek dat je eigenlijk verplicht bent om die optie aan te zetten om ongelukken te voorkomen? Als je op een donkere weg even moet stoppen om ... verzin eens iets ... iemand te helpen? de weg te vragen? een hek open te zetten? een koe weg te jagen? En dat dan ineens je auto volslagen in het donker staat? Levensgevaarlijk! Nog erger: gevaarlijk voor mijn Tesla!!

Dus: zolang de sleutel in range is, mogen de lichten niet uitgaan. Zoiets.