Heren en Dames,
Mede doordat Tesla de derde kwartaalcijfers wil halen en jullie steun/forum heb ik ineens (binnen 2 dagen) een Tesla. Maar wat nu?
Graag roep ik jullie hulp in om mij te adviseren met de nog openstaande punten:
Wat heb ik al geregeld:
Verzekering: Het heeft wat uitzoekwerk gekost, maar interpolis accepteert de Tesla gewoon als klasse 4. Ik blijf dus trouw bij interpolis.
Naam: Bij het servicecentrum in Duiven hebben ze hem Jumbo genoemd. Dit vind ik een passende naam (Zal wel iets met mijn werk te maken hebben )
Wat moet ik volgens mij nog regelen:
Posten op het forum met foto's : Een beetje lastig. Mijn vrouw is al de hele dag met de auto weg en ik mag fietsen Maar komt goed
Lakbescherming: Hier zie ik door de bomen het bos niet meer. Volgens de posts vele mogelijkheden. Ik begrijp wel dat het zeker slim is om te doen. Zeker met de zachte lak.
Oplaadpunt: Gelukkig zit er een supercharger binnen redelijke afstand, want ik heb thuis nog geen oplaadpunt. Dus Ook best ingewikkeld/uitdagend. Eerst een kabel leggen van de meterkast naar de nieuwe parkeerplaats voor Jumbo en ook krachtstroom herinstalleren in de garage.
A) Dan zal ik een charger moeten hebben?
B) En krijg je ook weer de discussie hoe de stroom te facturen naar mijn Holding.
Winterbanden: Uit kostenoverweging heb ik alleen AWD (Ja een Tesla is redelijk dicht te rekenen vanwege de fiscale voordelen) Met mijn BMW stond ik vroeger meteen achterstevoren als ik de winterbanden weer te laat er op had liggen. Ondanks dat ik een 75 heb vliegt deze echter nog veel harder weg. Winterbanden (met velgen) zijn dus eigenlijk onmisbaar. Bij Tesla zijn ze nogal prijzig?
De Rest: Wat mis ik nog meer?
Op voorhand vast bedankt voor jullie input!
Groet Chris
Mede doordat Tesla de derde kwartaalcijfers wil halen en jullie steun/forum heb ik ineens (binnen 2 dagen) een Tesla. Maar wat nu?
Graag roep ik jullie hulp in om mij te adviseren met de nog openstaande punten:
Wat heb ik al geregeld:
Verzekering: Het heeft wat uitzoekwerk gekost, maar interpolis accepteert de Tesla gewoon als klasse 4. Ik blijf dus trouw bij interpolis.
Naam: Bij het servicecentrum in Duiven hebben ze hem Jumbo genoemd. Dit vind ik een passende naam (Zal wel iets met mijn werk te maken hebben )
Wat moet ik volgens mij nog regelen:
Posten op het forum met foto's : Een beetje lastig. Mijn vrouw is al de hele dag met de auto weg en ik mag fietsen Maar komt goed
Lakbescherming: Hier zie ik door de bomen het bos niet meer. Volgens de posts vele mogelijkheden. Ik begrijp wel dat het zeker slim is om te doen. Zeker met de zachte lak.
Oplaadpunt: Gelukkig zit er een supercharger binnen redelijke afstand, want ik heb thuis nog geen oplaadpunt. Dus Ook best ingewikkeld/uitdagend. Eerst een kabel leggen van de meterkast naar de nieuwe parkeerplaats voor Jumbo en ook krachtstroom herinstalleren in de garage.
A) Dan zal ik een charger moeten hebben?
B) En krijg je ook weer de discussie hoe de stroom te facturen naar mijn Holding.
Winterbanden: Uit kostenoverweging heb ik alleen AWD (Ja een Tesla is redelijk dicht te rekenen vanwege de fiscale voordelen) Met mijn BMW stond ik vroeger meteen achterstevoren als ik de winterbanden weer te laat er op had liggen. Ondanks dat ik een 75 heb vliegt deze echter nog veel harder weg. Winterbanden (met velgen) zijn dus eigenlijk onmisbaar. Bij Tesla zijn ze nogal prijzig?
De Rest: Wat mis ik nog meer?
Op voorhand vast bedankt voor jullie input!
Groet Chris