Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

ik moet van m'n ICE af

This site may earn commission on affiliate links.
uiteraard niet voor iemand op dit forum, maar als je iemand weet die toch nog een ICE wil mag je dit altijd delen.

volvo.jpg


bij eurotax geschat op € 30000 maar ik sta open voor elk zinvol bod.
 
ik heb mijn v60 afgelopen december ook verkocht via "ik wil van mijn auto af".
kreeg er een erg goede prijs voor. Wel handelen met die jongens. gewoon zeggen wat je er voor hebben wil.
Ze zijn wel agressief met blijven bellen.
Op een gegeven moment heb ik gezegd, dat ze alleen mochten bellen als ze bedrag xx voor de auto zouden geven.
Binnen 2 dagen hadden ze dat voor elkaar. afhandeling was ook goed.
 
Ikwilverdergeengezeuraanmijnhoofd.nl. Voor mij was dat destijds het minimum bedrag. Uiteindelijk verkocht aan een handelaar die m naar Moldavië bracht en nog iets illegaals deed met BTW. Gelukkig weet ik niet wat. Vrijwaring + 15% meer dan het minimum. Me happy.

Had ik ook, met m'n Alfa 147, alleen interesse uit oost Europa, als ie daar naar toe gaat krijgen ze toch nog wat rest BPM terug?
 
Ah, ik ben niet de enige die een Volvo heeft ingeruild voor een Tesla. Mij is het inruilen wat tegengevallen. Ik had weliswaar een wat oudere auto (S40 van eind 2007, wel luxe uitvoering met 2.4l en automaat). Na een niet serieus te nemen bod van ikwilvanmijnautoaf.nl en nog wat garages bezocht te hebben die wat vooroordelen over de 2e hands automarkt hebben bevestigd, heb ik 'm terugverkocht aan de Vovlodealer die nog het beste bod deed. Dat-ie een week later voor een paar duizend euro meer opdook in de afdeling occasions en volgens mij ook snel is verkocht.. tja, ieder zijn verdienmodel.
 
Ik heb ook een Volvo ingeruild, was een 2008 XC70. Zelf ook wat verschillende zaken geprobeerd maar uiteindelijk ook verkocht aan de Volvo dealer, die gaf het beste bod...helaas minder dan ik gehoopt had natuurlijk ;-)