TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker or making a Paypal contribution here: paypal.me/SupportTMC

ik moet van m'n ICE af

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by peanuts, Mar 18, 2015.

1. peanuts

peanuts Member

uiteraard niet voor iemand op dit forum, maar als je iemand weet die toch nog een ICE wil mag je dit altijd delen.

volvo.jpg

bij eurotax geschat op € 30000 maar ik sta open voor elk zinvol bod.

2. HansBe

HansBe Member

Peanuts,

mij lijkt het dat je hier op het verkeerde forum zit - je doelgroep is alvast niet de juiste....

3. peanuts

peanuts Member

Moet plaats maken voor m'n S85 die binnen 2 weken wordt verwacht. Je weet nooit. Ieder van ons kent nog wel mensen die het ware geloof nog niet hebben gevonden. God bless St Elon

4. redevries

redevries René de Vries

Ikwilvanmijnautoaf.nl ;)

5. Right_Said_Fred

Right_Said_Fred Model S - Sig. 283 EU

Die heet toch ikwilteweiniggeldvoormijnauto.nl?

6. redevries

redevries René de Vries

Ikwilverdergeengezeuraanmijnhoofd.nl. Voor mij was dat destijds het minimum bedrag. Uiteindelijk verkocht aan een handelaar die m naar Moldavië bracht en nog iets illegaals deed met BTW. Gelukkig weet ik niet wat. Vrijwaring + 15% meer dan het minimum. Me happy.

7. Herbie65

Herbie65 Member

ik heb mijn v60 afgelopen december ook verkocht via "ik wil van mijn auto af".
    kreeg er een erg goede prijs voor. Wel handelen met die jongens. gewoon zeggen wat je er voor hebben wil.
    Ze zijn wel agressief met blijven bellen.
    Op een gegeven moment heb ik gezegd, dat ze alleen mochten bellen als ze bedrag xx voor de auto zouden geven.
    Binnen 2 dagen hadden ze dat voor elkaar. afhandeling was ook goed.

8. dvroegop

dvroegop Member

De mijne is via de ANWB Autoverkoop service weggegaan. Die boden een bedrag dat ik zelf ook in gedachten had. Aanrader.

9. ebullio

ebullio Active Member

Had ik ook, met m'n Alfa 147, alleen interesse uit oost Europa, als ie daar naar toe gaat krijgen ze toch nog wat rest BPM terug?

10. pvh

pvh Active Member

Opgelost.....

autosloperij.jpg

11. AnalysiZ

AnalysiZ Active Member

Yaris Hybrid Aspiration; parelmoerwit; zwart lmv; extra set velgen met winterbanden, 29-09-12, 18000 Km......
    13500 Euro. Iemand interesse?

12. ErikS

ErikS Member

Ah, ik ben niet de enige die een Volvo heeft ingeruild voor een Tesla. Mij is het inruilen wat tegengevallen. Ik had weliswaar een wat oudere auto (S40 van eind 2007, wel luxe uitvoering met 2.4l en automaat). Na een niet serieus te nemen bod van ikwilvanmijnautoaf.nl en nog wat garages bezocht te hebben die wat vooroordelen over de 2e hands automarkt hebben bevestigd, heb ik 'm terugverkocht aan de Vovlodealer die nog het beste bod deed. Dat-ie een week later voor een paar duizend euro meer opdook in de afdeling occasions en volgens mij ook snel is verkocht.. tja, ieder zijn verdienmodel.

13. Anco

Anco Member

Ik heb ook een Volvo ingeruild, was een 2008 XC70. Zelf ook wat verschillende zaken geprobeerd maar uiteindelijk ook verkocht aan de Volvo dealer, die gaf het beste bod...helaas minder dan ik gehoopt had natuurlijk ;-)

14. PimEffting

PimEffting Member

Grappig, ben eerder deze week ook van Volvo (V60 hybrid in dit geval) overgestapt op Tesla...

15. AnalysiZ

AnalysiZ Active Member

Toyota wil mij 13000 Geven voor de Yaris, maar de wetenschap dat die daarna weer voor meer dan 15 wordt doorverkocht maakt dat ik toch nog even probeer iemand zonder tussenhandel blij te maken....

Share This Page