S-19910
Driving Model-S #19910
Hahaha, dat is humor.
Was mede door "Above, a VW factory in Chengdu, China." op het verkeerde been
:wink:
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha, dat is humor.
Was mede door "Above, a VW factory in Chengdu, China." op het verkeerde been
Bij VW kan dat ook richting omlaag zijn!Volkswagen Phaeton opent aanval op Tesla|Volkswagen| Telegraaf.nl
Steile leercurve, heet zoiets meen ik.
of pure afleiding van het gehele verhaal?Volkswagen Phaeton opent aanval op Tesla|Volkswagen| Telegraaf.nl
Steile leercurve, heet zoiets meen ik.
of pure afleiding van het gehele verhaal?
Een groot deel van het ontwikkelingsbudget van 17,4 miljard euro is opgegaan aan de ontwikkeling van nieuwe software.
VW: nieuwe sjoemelsoftware in dieselmodellen 2016 - nrc.nl
Ik snap dit echt niet, gewoon niet.
Ik kan er ook met mijn verstand niet bij. Te veel overhead? Te veel bureaucratie ? Verslaafd zijn aan verspillen ?
Dat stomme bericht gisteren dat Shell 400 waterstof laadstations neer gaat zetten in DE is ook zoiets. :crying:
Een groot deel van het ontwikkelingsbudget van 17,4 miljard euro is opgegaan aan de ontwikkeling van nieuwe software.
VW: nieuwe sjoemelsoftware in dieselmodellen 2016 - nrc.nl
Voor Shell lijkt me de keuze voor waterstof wel steek houden. Waterstof kan je moeilijker thuis tanken dan een batterij opladen. Moest de hele wereld op H² gaan rijden zou Shell nog een bestaansreden hebben. Moesten dit BEV's zijn ligt dat wat anders natuurlijk. En om ook on-topic te blijven, ik ben de afgelopen dagen enorm teleurgesteld door VW. Dit had ik helemaal niet verwacht.
Maar klopt dat dan wel? Zou er echt zo'n astronomisch bedrag zijn uitgegeven aan software-ontwikkeling??? En indien ja, zou de concerndirectie dat dan wel geweten hebben? Of is het VW-concern toch een stuurloze kolos?
Zo had ik het moeten bekijken...Shell maakt waterstofgas uit aardgas. Dat verklaart hun interesse.
Omdat deze omzetting 80% efficiënt is en de brandstofcel vervolgens 50-60% efficiënt, schiet je er dus helemaal niets mee op.
Je kunt dan net zo goed een ICE op aardgas laten rijden.
Dit is geweldig toch, dankzij VW komt de ontwikkeling van elektrische wagens in een stroomversnelling terecht.
Alle Volvo's krijgen elektrische variant | De Tijd
Tesla heeft de weg getoond, de anderen zetten de neuzen nu eindelijk ook in de juiste richting.
Dat VW het over de groene boeg gaat gooien was te voorspellen.
Dat ze dit met het slechts verkopende model gaan doen is dan wel een nieuw dieptepunt.
Dat voetbal omkopingsschandaal in Duitsland? Afleidingsmanoeuvre van VW!
Geredeneerd vanuit "beter iets dan niets" ben ik het met je eens.Ik denk dat ze hier wel goed aan doen. Ze zitten natuurlijk ook met het probleem dat grote batterijen er voorlopig niet in voldoende mate zijn voor een massa voertuig. Ik ben al blij dat ze niet inzetten op auto's als de e-Golf met die beperkte range. Die geven het elektrisch rijden geen best imago.
Laat ze de Pheaton maar op Tesla niveau brengen. Zal niet om grote aantallen gaan maar is een begin.
Misschien is er een bedrijf dat hen wil helpen met batterij en drive-train (ontwikkeling).
En als kers in de appelmoes dan ook SuC-compatibel.