Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

In Memoriam Philip Hartog

This site may earn commission on affiliate links.
Beste TMC leden,

zojuist sloeg ik de zaterdagkrant open en zag tot mijn grote schrik dat Philip woensdag is overleden. Hij was een Tesla rijder van het eerste uur. Liet zijn Model S wrappen in giraffeprint voor de allereerste eRally, die hij ook mede organiseerde. Vorige week had ik nog contact met hem over de hartoperatie die hij moest ondergaan. Hij was optimistisch dat het goed zou komen, dat kenmerkte hem. 40 jaar heb ik het genoegen gehad om hem te kennen. We zullen hem missen.
 
  • Informative
Reactions: simonsmidt
IMG_20200912_103829.jpg
 
Gisteravond ontvingen wij het zeer droeve bericht dat Philip, penningmeester van de Stichting E-rally van 2014 tot en met 2015, onverwacht is overleden.

Philip was een van de grote aanjagers van de eerste twee E-rally edities op 17 mei 2014 en 30 mei 2015. Wat eind 2013 begon als een leuk idee om met de eerste Tesla eigenaren een rally te organiseren met wellicht wat opbrengsten voor het goede doel, groeide binnen de kortste keren uit tot een groot evenement met meer dan 100 deelnemende equipes (in die tijd een aanzienlijk deel van alle tesla's op de Nederlandse weg!) en grote inkomsten uit sponsoring. Mede door zijn onvermoeibare gedrevenheid, vasthoudendheid en groot organisatorisch vermogen zijn deze edities zeer succesvol verlopen. Philip verzette bergen werk om alles geregeld te krijgen.

Wij zullen hem missen.

Namens Stichting E-rally,
Daniel Santurio

IMG_0581.JPG
 
Verschrikkelijk nieuws. Veel te jong natuurlijk. Ik heb hem goed leren kennen tijdens de begindagen van de E-rally. Bijzondere man, charismatisch en gedreven. Goede herinneringen aan Philip, en die blijven. Sterkte aan ieder die dicht bij hem stond.
 
Gisteravond ontvingen wij het zeer droeve bericht dat Philip, penningmeester van de Stichting E-rally van 2014 tot en met 2015, onverwacht is overleden.

Philip was een van de grote aanjagers van de eerste twee E-rally edities op 17 mei 2014 en 30 mei 2015. Wat eind 2013 begon als een leuk idee om met de eerste Tesla eigenaren een rally te organiseren met wellicht wat opbrengsten voor het goede doel, groeide binnen de kortste keren uit tot een groot evenement met meer dan 100 deelnemende equipes (in die tijd een aanzienlijk deel van alle tesla's op de Nederlandse weg!) en grote inkomsten uit sponsoring. Mede door zijn onvermoeibare gedrevenheid, vasthoudendheid en groot organisatorisch vermogen zijn deze edities zeer succesvol verlopen. Philip verzette bergen werk om alles geregeld te krijgen.

Wij zullen hem missen.

Namens Stichting E-rally,
Daniel Santurio

View attachment 587347
Het treurige bericht heeft mij idd ook bereikt. Geen woorden voor, veel en veel te jong heen gegaan.