Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

In mijn straat staan de volgende elektrische voertuigen

This site may earn commission on affiliate links.
Bij mij in de straat (100 huishoudens, WOZ € 425.000-600.000) valt het nog wel mee:
3x M3 LR
1x I Pace
1x Etron 50
1x Kia e Niro
1x MS85

In de gehele wijk tref je misschien wel 50x M3 aan. Slechts een enkeling heeft het nog aangedurfd een Volvo V60 te leasen. Sowieso stikt het in Hilversum van de Tesla's. Bij uitwedstrijden van de kinderen (toen het nog mocht), had het soms weg van een Tesla trein.
 
Bij mij in de straat (34 huishoudens, WOZ waarde van 220 - 410 k
- 1x VW ID3
- 1x Hyundai Ionic
- 1x M3 LR (de mijne)
Ik ging (voor COVID-19) met mensen een stukje rijden, dat heeft de Hyundai eigenaar over de streep getrokken om ook EV te gaan rijden.
 
Hier in de Vinex wijk Brandevoort de Veste (5708, WOZ 250K gemiddeld) vooral een hoop Model 3's en een paar Huyndai's.

Heel weinig huizen hier met eigen laadmogelijkheden en maar 4 publieke laadpunten, dus de meesten kunnen vast op het werk laden.
 
Hier een nieuwbouwwijk, in de straat met vrijstaande woningen of 2 onder 1 kap (450k-800k):
6x Model 3
1x ID4
1x BMW I3
1x Fiat 500e
1x e-tron
een handje vol plug-in hybrids

In de wijk zelf barst het hier van de Model 3s, een paar Model S, weinig Model X, een paar E-trons, en sinds kort komen er ook wat ID3s de wijk ingereden. Beetje wat je bij een nieuwbouwwijk kan verwachten, veel gezinnen met een redelijk inkomen die ook vaak een leaseauto ter beschikking krijgen. (of discrimineer ik nu weer oudere wijken, je kunt tegenwoordig niet voorzichtig genoeg zijn met je uitspraken :confused:)
 
  • Funny
Reactions: Exiteer
Bij mij aan de kade (~350 appartementen, WOZ waarde van de hele straat geen idee):

2 x Model 3 rood
2 x Model 3 wit
1 x Model 3 zwart
1 x Model 3 grijs
1 x Model X blauw
1 x ID3 grijs
1 x Kona
1 x eNiro

Allemaal appartementseigenaren met een eigen parkeerplek.
En allemaal gebruiken ze die ene publieke laadpaal hier voor de deur :)
 
Eén grote losgeslagen bende hier.

Denk 5-8 Tesla's, maar ook Taycan, Volvo recharge of zoiets, e-Golf, paar BMW-i3 tjes, zelfs zo'n Mazda die 150 km range heeft.

Heel divers dus maar wel modern en dat aan een laan waar de WOZ waarde is gebaseerd op vergane glorie. Maar wel charmant geloof ik.
 
  • Funny
Reactions: Exiteer