Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

In mijn straat staan de volgende elektrische voertuigen

This site may earn commission on affiliate links.
Bij mij binnen een straal van 200m zijn 17 publieke laadpunten die vrijwel altijd bezet zijn:
3x Model X
3x Model S
10x Model 3
2x ID3
1x ID4
2x BMW I3
1x MG ZS EV
1x iPace
4x eGolf
1x E-Tron
1x Kona
1x eNiro
2x Leaf
1x Mini electric

WOZ 400-1500k

Ik woon in Amsterdam Oud-West o_O
 
Als ik het hele dorp mee tel kom ik niet eens aan wat jullie gemiddeld in de straat hebben.
op 2500 inwoners slechts:
3 model-S
1 Kona
1 model-3
1 polestar

Wel een paar recente hybride's meer
Dat geringe aantal zal wel te maken hebben met de gemeente waar je woont;)
Ik woon vlak bij je aan de andere kant van de snelweg en bij ons in de staat 2 x EV en in het hele dorp nog 2 andere M3’s en een handvol hybrides.
 
Ik heb 2 elektrische auto’s, verder niemand in mijn straat waar alleen vrijstaande woningen in het bos staan. Het enige wat hier elektrisch is, is hun dekentje. Ze stoten hier nog enthousiast viezigheid uit met hun haarden. De noodzaak tot verandering is in mijn straat nog niet doorgekomen(en gaat bij deze generatie ook niet gebeuren). Er staan hier wel veel bomen die hun teveel aan CO2 goed op kunnen nemen. Dat dan weer wel..
 
  • Funny
Reactions: watt
Bij mij in de straat. 1 x M3 en mijn MX. Hier komen meer kinderen van.... met M3's 😀 In de rest van de wijk een hoop M3's en een paar Sen en volgens mij nog 1 X. Andere merken let ik niet zo op maar in ieder geval zo'n kleine bmw in bedrijfkleuren.