Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Inbouw-LED's (Tesland of andere)

This site may earn commission on affiliate links.
Dag iedereen,

Op de website van Tesland zag ik heel wat inbouw-LED's, bijvoorbeeld voor de center-console, interieurlampjes en van die LED's die iets projecteren als je je deur opent bijvoorbeeld.

Telkens wordt het "plug and play"-principe en de eenvoud voor het voetlicht (badum tss!) geplaatst. Nu vroeg ik me af of iemand hier al ervaring mee had en of het echt zo eenvoudig is als ze laten (komt ie, badum tss²) uitschijnen?

Of anderen die via Amazon of zo iets gelijkaardigs aangeschaft hebben en 't zelf geïnstalleerd?

'k Vind de verlichting echt wel beter / aangenamer kunnen en 'k pruts al graag eens aan iets als het niet ál te ingewikkeld is, zodoende... tips and tricks, etc. etc.

Thanks!
 
Dag iedereen,

Op de website van Tesland zag ik heel wat inbouw-LED's, bijvoorbeeld voor de center-console, interieurlampjes en van die LED's die iets projecteren als je je deur opent bijvoorbeeld.

Telkens wordt het "plug and play"-principe en de eenvoud voor het voetlicht (badum tss!) geplaatst. Nu vroeg ik me af of iemand hier al ervaring mee had en of het echt zo eenvoudig is als ze laten (komt ie, badum tss²) uitschijnen?

Of anderen die via Amazon of zo iets gelijkaardigs aangeschaft hebben en 't zelf geïnstalleerd?

'k Vind de verlichting echt wel beter / aangenamer kunnen en 'k pruts al graag eens aan iets als het niet ál te ingewikkeld is, zodoende... tips and tricks, etc. etc.

Thanks!
Ik heb een hele rits lampjes door hen laten vervangen. Je ziet er niks van behalve de grotere hoeveelheid licht.
Ik kocht via Ali een lampje voor in de middenconsole. Maar helaas, die past niet.
Bij Tesland weet je in elk geval dat het werkt en als er inbouwwerk is wordt dat onberispelijk uitgevoerd.
 
  • Like
Reactions: Petje1977
00901E4B-B488-4034-970D-97996B9BEE03.jpeg


Ik heb een Oxyled (6 Leds) met bewegingssensor in de middenconsole zitten en twee lange Oxyled Tap Lights (10 leds, dimbaar) hangen boven op de voorruit (model X). en boven de tweede rij zetels. Scheelt dag en nacht. (Euh..)
Mooie is, deze lange lichten hangen vast met een magneetstrook, en zijn op batterijen. Zelfs gemakkelijk als losse zaklamp te gebruiken. Ebay.


1B3017E9-BD36-46CC-8D03-441151E901AB.png
 
Last edited:
View attachment 275247

Ik heb een Oxyled (6 Leds) met bewegingssensor in de middenconsole zitten en twee lange Oxyled Tap Lights (10 leds, dimbaar) hangen boven op de voorruit (model X). en boven de tweede rij zetels. Scheelt dag en nacht. (Euh..)
Mooie is, deze lange lichten hangen vast met een magneetstrook, en zijn op batterijen. Zelfs gemakkelijk als losse zaklamp te gebruiken. Ebay.
View attachment 275245

Ik snap de bedoeling, maar vind dit echt gruwelijk lelijk.... dit doet toch enorm afbreuk aan het design en uitstraling?
 
Dag iedereen,

Op de website van Tesland zag ik heel wat inbouw-LED's, bijvoorbeeld voor de center-console, interieurlampjes en van die LED's die iets projecteren als je je deur opent bijvoorbeeld.

Telkens wordt het "plug and play"-principe en de eenvoud voor het voetlicht (badum tss!) geplaatst. Nu vroeg ik me af of iemand hier al ervaring mee had en of het echt zo eenvoudig is als ze laten (komt ie, badum tss²) uitschijnen?

Of anderen die via Amazon of zo iets gelijkaardigs aangeschaft hebben en 't zelf geïnstalleerd?

'k Vind de verlichting echt wel beter / aangenamer kunnen en 'k pruts al graag eens aan iets als het niet ál te ingewikkeld is, zodoende... tips and tricks, etc. etc.

Thanks!
Als je bij Tesland komt, kun je de producten zien voordat je ze koopt. Installatie van dit soort zaken doen "ze" meestal gratis.
 
Ik heb led lampjes ergens in de US gekocht nog voor Tesland die had. Ben er best tevreden mee. De koffer en de frunk hebben nu eindelijk verlichting die naam waardig. Op de andere plaatsen vind ik meer licht niet echt nodig.

Ik heb dus zelf de lampjes in de koffer gemonteerd. Daarvoor moest er een stukje uit de bekleding gesneden worden en de juiste kabel gezocht worden. Als je dat niet ziet zitten, laat ze dan even monteren zou ik zeggen.
 
  • Like
Reactions: Petje1977