TMC is an independent, primarily volunteer organization that relies on ad revenue to cover its operating costs. Please consider whitelisting TMC on your ad blocker and becoming a Supporting Member. For more info: Support TMC

Inbraakschade deurhendel - Model X

Discussion in 'Belgium and the Netherlands' started by AhoX, Jul 20, 2018.

1. AhoX

AhoX Member

Vanavond zag ik opeens dat de hendel van de bestuurdersdeur een stuk lager lag dan die van de FWD. Toen ik er beter naar keek zag ik dat iemand waarschijnlijk een sleutel of schroevendraaier tussen de chromen knop en het aluminium van de deur gestoken heeft (naar boven toe. Ik weet het eigenlijk zeker want je kunt de beschadigingen aan de binnenzijde duidelijk voelen.... Nog een mazzel dat je geen grote deuk ziet, maar mooi is het zeker niet. Welke @^@[email protected] doet zoiets, want het lijkt me nu niet de beste manier om de deur te openen.

Is dit iemand anders ook al eens overkomen en denken jullie dat het aluminium van de deur nog naar binnen gebogen kan worden?

M'n auto staat trouwens in de PPF.

Attached Files:

2. Maarten

Maarten Active Member

Balen zeg!
    Gelukkig heb ik dat nooit meegemaakt. Ook niet eerder op dit forum langs zien komen.
    In ieder geval nu weer iemand minder die denkt dat je zo de Tesla binnen kan komen. :rolleyes:
    Lijkt mij dat je er het beste even in een SeC van Tesla naar kan laten kijken.
    Wat bedoel je overigens met een PPF?

3. Jkr85

Jkr85 Active Member

A- post paint folie?
    B- parking Peter Fernandez?

4. eelcodb

eelcodb Member

Ik denk XPEL Paint Protection Film

5. AhoX

AhoX Member

Inderdaad, folie: Mayvinci Bodyarmor
    Morgen maar eens langs het SeC; wordt vervolgd

Share This Page

• About Us

Formed in 2006, Tesla Motors Club (TMC) was the first independent online Tesla community. Today it remains the largest and most dynamic community of Tesla enthusiasts. Learn more.
  • Do you value your experience at TMC? Consider becoming a Supporting Member of Tesla Motors Club. As a thank you for your contribution, you'll get nearly no ads in the Community and Groups sections. Additional perks are available depending on the level of contribution. Please visit the Account Upgrades page for more details.

SUPPORT TMC