Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Indiscreet bellen in model S

This site may earn commission on affiliate links.

bartdv

Raven MSLRP-FSD & Classic S60
Ik krijg regelmatig de opmerking de dat de mensen buiten mijn wagen het gesprek binnen in de wagen perfect en zeer luid kunnen volgen.
Vandaag heb ik een andere tesla horen bellen en was eigenlijk onder de indruk hoe luid een gesprek buiten te volgen is.

Zelfs als staat het geluid van de carkit stil binnen blijft hij luid en duidelijk buiten.

Iemand een idee wat waar hoe je dit kan elimineren isoleren ? Heb geen idee waar het geluid naar buiten komt.

Dacht eventueel daar wat te gaan isoleren met isolatie plakkers / foam
 
Last edited:
Dit geldt voor elke auto. Als je discreet wil bellen moet je gewoon de telefoon niet via de carkit gebruiken.

Tijdens het snelladen bij SUC met regelmaat verbaasd hoe goed ik gesprekken vanuit een MS kon volgen. Het lijkt wel of een soort klankkast ontstaat waar speaker is gemonteerd. In het begin zelf wat geïrriteerd afgevraagd waarom iemand zo luid moest bellen...... (later trok ik conclusie dat het buiten de auto wellicht nog luider klinkt als binnen in de auto o_O)

Bij MX of M3 nog niet eerder opgevallen bij MS wel een aantal keer (geen wetenschappelijke aanname overigens ;))